Gå til innhold

Skyggestrek, svak positivt... Mas mas mas....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor maser folk om dette? Fikk en skyggestrek idag, hvis jeg ser nøye etter ser jeg en strek.... Bla, bla bla.....

Gi opp alt dette og kjøp en Digital Test, den slipper du å tolke- det står enten GRAVID eller IKKE GRAVID- altså noen som har sjekket det og gitt deg et idiot sikkert svar.

Se her:

http://www.babyplan.no/clearblue_digital_graviditetstest_1__stk-p-92.html

Så slipper vi flere innlegg med tror dere jeg er gravid typen, når jeg har en skyggestrek/svak positivt...

PS! Nettet er mye billigere enn apotek.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel de som har hatt mensen, og spør oss andre om de fortsatt kan være gravide:-) Siden de blødde en tampong mindre enn vanlig.

Skrevet

Med tanke på at det faktisk går an å være gravid med blødninger er det faktisk ikke så rart at noen spør om det er mulig. Når ønsket om noe er så inderlig sterkt klamrer man seg til alt håp, selvom de fleste innerst inne vet at det er irasjonelt.

Synes ihvertfall dere er helt idioter i skallen som gjør dere til dommere over andre jenter som drømmer om og prøver å bli gravide. Er ikke alle som blir "smelt på tjukka" ved en tilfeldighet etter å ha hoppet av i svingen på flatfylla....

EMPATI og SYMPATI er gode egenskaper - som dere tydeligvis ikke har. Stakkars....

Skrevet

Skjønner litt hva du mener. Er selv inne på "bli gravid" siden mye, da jeg jo selv er nystartende prøver. Og har sett at det er mange slike innlegg. Den dagen jeg skal teste selv og er i tvil, kommer jeg kanskje til å skrive et sånt selv. Man vil vel ha bekreftelse eller håp på noe man ønsker seg veldig sterkt. Men ser jo at mange mange mange mange spør om akkurat det samme.

Men det er jo bra at de som irriterer seg for dette kan uttrykke sine følelser nettopp på Kranglesiden da. Og man trenger jo ikke gå inn på kranglesiden for å lese hvis man er litt hårsår og følsom, må jo godta at folk er forskjellige og at man blir irritert av forskjellige ting. Sikkert mange høygravide hormonbomber som får ut litt luft innimellom her kan jeg tenke meg, hehehehehehehihihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...