Mamsen og lillegutt! Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg er. :-) flere? hvor er dere fra? og hvor gamle? og hvor mange barn? Er selv fra Grenland. To barn. 26 år. Hatt en MA og en SA PS. Dere som lurer på DKM er, er ikke derfra, for da hadde dere visst hva det var? :-)
Mamsen og lillegutt! Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 hehe er ikke det Miss Misantrop
Miss Misantrop Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Er jo lov å gjette da..lol... blir jo litt nygjerrig vet du... Ha en fin kveld.
Miss Misantrop Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg vil gjette en gang til ... la meg se.. Smiths Venner...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Den Kristelige Menighet = Smiths venner Er det ikke?
Mamsen og lillegutt! Skrevet 8. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2007 Det er DenKristeligeMenighet også kalt SmithsVenner :-) Hei **tonerose** Hvor gammel er du og hvvor kommer du fra? Har du vært gift lenge? Det er nå snart fire år siden eg giftet meg (å hjelp det var lenge, tiden har jaggu gått fort) Har to søte små, vil gjerne ha flere. Mistet i SA for ikke så lenge siden. Når har du IKM da? Jeg i slutten av august (tror eg) er ikke helt regelmessig enda
Fruen i huset Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 26, Eiker Vi har vært gift i 2 år - de beste to åra i mitt liv Jeg har IKM ca 20/8, og da blir det pergo etter det...! =) Vi har ingen barn enda, så dette blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå