Gå til innhold

Hvor mye sover barna deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten min sovna 00.30 i natt, våkna igjen kl 08 i dag tidlig og fikk pupp. Sovna igjen og sov til kl 13 på dagen.Vanligvis er han kjempe sulten da han våkner, men da gikk det ca 45 min. før han ville ha pupp. Prata og smilte litt, så sovna han igjen rundt 14.30. Og han sover fortsatt i skrivende stund, kl 18.15. Begynner å lure litt her nå... Skal sies at den siste tida har han ikke sovet mer enn 2-3 timer iløpet av dagene, så kan skjønne om han er trøtt og sliten. Men syns virkelig dette tar av litt.

Noen som har det på samme måte her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har noen "sovedager" innimellom vi også, men gutten vår sover ikke så lenge i slengen som din. Siden gutten vår er stor og spiser ofte, ville jeg nok vekt han og gitt pupp om han sov mer enn tre-fire timer i strekk på dagtid.

Hvis han virker kvikk og fornøyd når han er våken, gjør det sikkert ikke noe om han sover ekstra mye en gang i blant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg motsatt bekymring - kanskje hun sover for lite?

 

Vi står opp i 9-tida, og i 11.30-tida begynner hun å bli trøtt så da går vi ut og triller. Da sover hun et par timer, noen ganger tre. Men etter det sover hun sjelden noe før det er kveld, og hun legger seg rundt kl 22. Kanskje en dupp eller to etter pupp, på et kvarters tid.

 

Men jeg regner med at hun sovner hvis de trenger søvn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...