Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28 uker på vei,å overtroisk:) Når er det normalt å begynne handling? Tenker barnevogn,dyner etc.

Har så lyst å starte,men er så redd det er for tidlig. Når er det "normalt"å begynne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke når "normalen" for å begynne er, men ville bare gi deg et lite tips. Vet ikke om alle butikker har det slik men her får jeg i hvertfall bestille alt jeg vil ha og sette opp en dato for når jeg vil ha det. Betaler 1000 kr i depositum for tingene ( blir trekt fra kjøpesummen!) og da er det butikken sitt ansvar at tingene er innkomt til den datoen jeg vil ha de. Synes det var en grei ordning. Så vi har nå fått pristilbud på de tingene vi ønsker oss, og når vi har bstemt oss er det bare å gi beskjed om når vi vil ha de, så er det butikken som har de på lageret og vi slipper da å lagre de i lang tid her hjemme bare for å være sikker på å få de til rett tid. Lykke til med shoppingen.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi begynte tidlig for vi bestemte oss for at vi ville kjøpe mest mulig av de store tingene på salg. (Vogn, seng, bilstol) Vi satset på at det ville gå bra selv om vi har mistet før. Vi startet handlingen etter obligatorisk UL :)

Småting som klær osv har vi arvet noe, kjøpte noen få få ting og så tar vi resten etter fødselen :)

Skrevet

Jeg var ferdig shoppet i uke 26 av graviditeten =)

 

Synes det er godt å ha alt på plass tidlig, så jeg

kan slappe av når jeg er høygravid, også har jeg

mye lagringsplass så det var ikke et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...