Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 http://www.babykos.no/flerebilder.php?produkt_nr=2000 http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=10&produkt_nr=2000# Tenker på sovevogn i barnehagen. Ikke så helt moderne i stoff og hjul, men ny og med full liggestilling. Det er jo en Silver Cross vogn, så det er vel ok kvalitet på den. 690 kr er jo ingenting.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Til sovevogn i bhg så må den være genial. Men den var grusom stygg, så jeg ville ikke brukt den til noe annet. Les nøye, JEG ville ikke.... )
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Det var til det bruket jeg tenkte. Vognene får jo ofte litt medfart, så det er kjipt å bruke "godvogna" der. Alternativet er jo å kjøpe en meget god brukt til samme prisen...
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Ja ikke sant. Bedre og ha noe man ikke er så redd for. Jeg ville heller gått for en ny, mindre pen, enn en gammel, litt penere... ingen som bryr seg om den vogna likevel )
*hønepøne* Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Hvor fant du denne? Gikk inn på de linkene, men fikk bare se 2 bilder av den. Prøvde å gå inn på babykos sine sider, men fant den ikke der.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Den ligger under lagersalg - et stykke ned. Egen link på forsidens høyreside.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Helt ok for bhg-bruk vel.. men du vil ikke se på finn.no da? Der fant jeg mange billige; kjøpte til 300 kr jeg:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Synes 600 kr er billig også - og da er den helt ny uten at man trenger å frykte mugg eller andre gufne ting på så billige, brukte vogner....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå