Ungspika_m_gutta Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 jeg er bare nysgjerrig om det er noen der ute "som er som oss" gutten min er 4,5 mnd og er 9300 gram og 69 cm. Har enda ikkje møtt noen som har babyer på samme str. Så begynner jo å lure. Men gutten får da kun morsmelk og noen smaksprøver innimellom, så han er nok bare stor av natur. Ser frisk og sterk ut, følger sin egen kurve perfekt. Var over 4 kg da han ble født. Noen andre der ute med store barn, og hvor store? bare artig å høre!
*MeeWee* Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Er ingenting å bekymre seg for, når han begynner å bevege seg og blir mer aktiv, stagnerer vekta. Det kan jeg love deg menehh..ikke sikker på om det er deg, men Keth?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Ja, min minstegutt var like stor da han var like gammel. Han var i tillegg enda lengre... Fikk også bare morsmelk. Han var 4780 g da han ble født, så det er jo naturlig at de ligger foran på vekten =) Vekten begynte å bremse godt opp da han nærmet seg 6 mnd og ble mer aktiv fysisk. Nå er han nesten 7 mnd, og vi var på helsestasjonen i dag. Han er nå 9900 g og 75 cm.
Ungspika_m_gutta Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 MeeWee: Jepp, det e meg:) hehe, busted! E ikkje urolig, bare nysgjerrig. Menneh, du e ? Spetakkel. Nårtid begynte du å introdusere fast føde? Nåen sier at jeg burde gjøre det nå, fordi han krever så mye, mens andre mener jeg ikke burde gjøre det pga han legger på seg enda mer. Hva gjorde du?
Ungspika_m_gutta Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Marolla: Så artig, min var 6435 da han var 6 uker
*MeeWee* Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 hehe..it`s me, Lene dødslenge siden jeg har vært her inne..
Marolla Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Muskelbaby kalte legen det. *Hun er visstnok vannvittig sterk
Cilla m Neo;) Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Gutten min er snart ti mndr, og er 11,5kg og 78 cm, han var ikke stor v fødsel 3515gr og 53 cm
Ungspika_m_gutta Skrevet 7. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2007 haha, hei Lene! Tilbake på gamle trakter marolla: hehe, har fått lignende beskrivelse her. Han har vært sterk helt fra starten og vært tidlig ute på det meste. Artig det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå