Gå til innhold

Leke med babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leker dere mye med babyen?

Jeg må si jeg snakker med min mye av tiden, og viser han ting og tang, vi titter i et stort speil vi har på veggen her, kiler og ler, og koser oss, men han er en liten proppel som ikke har tid til å sitte på fanget,så da blir det til litt nå og da. Skal bare rundt å utforske hele tiden. Han nærmer seg 6 mnd, og åler / krabber seg frem rundt omkring.

Må innrømme at jeg har latt han ligge mye alene, i form av nede på matta ved siden av sofaen. Stue og kjøkken er i et, så han vil se meg til en hver tid om jeg ikke er på soverrom og bad.

Men er det feil å la han være så mye alene? om dere skjønner hva jeg mener ? bør jeg leke mer med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det du gjør er bra. Babyer bør og skal ikke underholdes hele tiden. Kjempe flott at du har en baby som har evne til å underholde seg selv også. Og som du sier, du stimulerer jo han med lek ved speil, prating og kosing. Tror du skal være veldig fornøyd, jeg

Skrevet

Jeg gjør nok mye av det samme som HI. Datteren min har hele tiden ligget endel på matte på gulvet eller i grinda. Hun virker strålende fornøyd, og hun klarer helt fint å tilfredsstille seg selv uten oppmerksomhet hele tiden. Tror det er bra jeg!

Skrevet

Jeg tror også babyer har godt av og ligge litt alene om det virker som om de trives med det. Du snakker jo og tuller med henne så hun føler sikkert at du er i nærheta. Når hun ligger alene og ser på ting så får hun sikkert utviklet fantasien osv. Tror du gjør henne en bjørnetjeneste om du skal underholde henne hele tiden, for før eller siden å hun jo l'ære og stimulere seg selv....

Skrevet

Jeg gjør nok likens som HI. Hun må nok pent ta til takke med sitt eget selskap deler av dagen ;) Og det går kjempefint, hun ligger på gymmen og pludrer og sparker.. ingen tegn på at det er fælt for henne å være alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...