Gå til innhold

Det å drepe hybelkaniner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bikkja vår pleier å ligge i gangen. Tror det føles litt svalt å ligge på flisene. Dermed så bygger det seg opp hauger med hundehår etter bare 2 - 3 dager. Jeg ba eldstedattera moppe over gulvet. Hun fortalte minsten at det var kjempestore hybelkaniner i gangen, og at nå skulle hun drepe de! Minsten ble skikkelig fortvilet, og løp inn på stuen og ropte at det ikke er lov å drepe hybelkaniner!

Jeg hørte bare et ondskapsfullt mohahaha fra gangen :-)))

kill, kill, kill !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahahaha=)

Skrevet

eldstejenta di er en massemorder=)

Skrevet

Stakkar liten... hi hi hi hi hi

Skrevet

ja, jeg er skikkelig stolt! :-)

Skrevet

Hehe Litt familieaction:o) hehe

Sønnen min har en livlig fantasien, og han driver å forteller masse rare historier i bhg til de andre barna.

Husker ikke helt hvordan historien om ponnien oppsto, men han vil i allefall ikke ha ponni. For den driter bare på rommet hans.

Han var på basøk hos bestemoren før han var to. Å fortalte der at mamma hadde baby i magen. Bestemoren begynte å lure litt siden jeg da hadde vært singel i ett år, og de ikke hadde hørt om noen type. Så hun spurte litt spakt hvor mamma hadde fått babyen fra. Han gliste og sa fra mannen selfølgelig. Som om det skulle være verdens mest naturligste sak. Ble mye forklaring for meg... Vet ikke hvor han hentet det fra i det hele tatt....

Skrevet

Bare å sende hybelkaninene hit - vi driver oppdrett ;oP

Skrevet

he he he! Den var god!

Vi har mer enn vi klarer å holde styr på....sender dem over sporenstreks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...