Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 kanskje er det jeg som er sart, eller bare hormonell og følsom.. men skal man straffes for å spørre om ting man lurer på og ikke vet?? med straff mener jeg komentarer som skjerp deg ta deg sammen osv... man får virkelig ikke lyst til være herinne.. har sett det fler gangen før... folk som spørr og får sånne svar, stopper plutselig med å komme... er ikke disse sider her for å hjelpe oss, eller for å skape ett slags fellesskap for gravide.. er det ikke ett sted som folk kan føle seg trygge og snakke om alt, om det er dumt eller ikke... jeg la inn ett innlegg her og spurte om noe jeg ikke viste... skjerp deg fikk jeg som svar... igjen. kanskje jeg som er sart men er det nødvendig å få folk til å føle seg uvelkommen.. og ja, heldigvis er ikke alle herinne sånn... men... jeg spørr bare jeg....
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Helt enig med deg... Alt for mye drittslenging her inne. Noen liker å gjemme seg bak anonym knappen og slenge dritt... Kanskje det før dei til å føle seg bedre?!? Den eineste måten dei får agresjonen sin ut på? Ikkje veit eg, veit bare at eg gidder ikkje snakke med dei, eller bry meg om det. Kan ikkje folk stå bak meiningene sine, så kan det bare være! Kan du ikkje melde frå til administratoren eller noe? Eg meiner anonym knappen er for mye brukt her inne... Aldri brukt den eg. Er det noe eg ikkje vil/kan si openlyst, så lar eg bare være å si det!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Er enig i at man skal kunne spørre om det man vil, uten at noen skal få deg til å føle deg dum. Vi opplever graviditet så utrolig forskjelige alle man. Men synes ikke at det gjør noe at noen bruker anonym knappen, men er enig i at de som svarer sånn veldig ofte er anonyme! Jeg liker best å være anonym uansett hva slags spørsmål jeg har. Har man ikke noe fornuftig svar på et innlegg så la heller være å svar!
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Moderator kan se hvem det er som signerer med annonym. den eneste og beste måten å bli kvitt de som er ubehagelige på er å melde fra til moderator. og fortelle hvilken tråd det er innlegg som ikke er bra. Du kan bare kopiere det som står oppe i "adresse" listen når du er i en tråd. Da kan hun gå inn og se om hun er enig. Dessuten gir det dem mulighet til å se om det er noen som stadig går igjen som annonym som slenger dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå