Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Samboeren min holder tilbake når vi har sex.. han kommer veldig sjeldent inni meg! (han varer veldig lenge også da..).. synes det er leit, tenk hvis vi skal prøve å få barn engang.. (men ser noen veier for å få det til da! Han innrømmer det, at han kanskje ikke liker å komme inni meg fordi han er engstelig for å få barn. Men jeg tror egentlig han er klar, han har bare sagt til seg selv at BARN er skummelt og no no for noen år siden, og så får han liksom ikke med seg at tida går og ting forandrer seg. Han blir også bekymra hvis jeg glemmer pilla endag ( er veldig flink, men innimellom må det jo skje..) jeg sier alltid ifra da, da blir det som regel samleiestopp en uke... nedtur!
Miss Misantrop Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hei, Du.. altså.. nå er jeg sikker på at jeg får pepper igjen, men jeg mener det virkelig til ditt beste. ... Det er lett å bygge seg et rosa barbie hus der alle er lykkelig og vil det samme. Også projiser vi inn en masse følelser og ideer i partnerne våre som ikke stemmer med virkeligheten. Gjennom sin handling viser han jo veldig klart at han ikke vil ha barn akkurat nå. Både ved å hoppe av i svingen og å ha sex nekt når du glemmer å ta pille. Har tatt grundig feil før her inne jeg, men jeg syntes ikke det virker som om mannen din er klar med det første. Så om du er klar må du nok sette deg ned å ta en god å lang prat med han for å finne ut hva han tenker om fremtiden.
Tweak Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg synes det er rart at han holder tilbake dersom du bruker p-piller. For selv om ingen prevensjon er 100% sikker, så er jo pillen en av de sikrere dersom den brukes riktig. Og du har jo vist deg veldig real ved å fortelle ham med en gang du har glemt å ta en pille! Og sexnekt ved glemt pille er jo bare tull, det finnes jo kondomer! Så får du heller tenke at når han en dag virkelig har lyst til å få barn, så kommer han til å være med på leken! :-) Jeg vet at min egen sambo egentlig er klar for barn! Men at det bare er praktiske ting han vil ha i orden før han vil få barn selv. (jeg tror han glemmer at det kan ta lang tid å få det til, men det er jo en annen sak...) Har du snakket med han om barn i det siste? Hvor gamle er dere? Kan hende han har gått fra "absolute no-no" til "Ja, en dag men ikke helt enda" og da har jo dere kommet et lite stykke på vei i forhold til før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå