Gå til innhold

Til dere som har hatt SA!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å lurer på om jeg har hatt en SA, har hatt først blod, bare på papiret en gang, og så brun utflod nesten i hele dag. Ikke mye, men er på papiret hver gang jeg tørker meg.. Blir mindre og midre da! Men gravidsymptomene har ikke forsvunnet... Noen med erfaring? Er bare 4+2...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blødd som du beskriver, og mer, friskt og brunt, annenhver og hver sin gang.. Fra jeg var 5+1 til jeg var 10+0.. Fortsatt et sprellende levende foster i magen min :o)

Ikke mist håpet ;o)

Ved SA så blør det MYE!! Dobbel vanlig mens, om ikke mer.. (hos meg i alle fall)

Skrevet

høres ikkje ut som du har hatt en SA, men d kan være starten på en..

eg blødde kjempe under SA, det begynte først med brun utflod 2dager så friskt blod.bløddemerog mer,til slutt mer enn vanlig mens med masse klumper.

va ikkje tvil om ka som skjedde

Skrevet

samme som Happy H her.. Begynte med småblødninger, og endte med rene flommen. Blødde noe helt vannvittig, på det verste skiftet jeg nattbind og truse hvert 15 min, og måtte i tillegg ligge med håndkle under meg for sikkerhet skyld.

Skrevet

Har 4 sa og en ma bak meg, og alle gangene har jeg blødd masse!!! og da snakker vi mens ++ i tillegg har jeg hatt skikkelige smerter... Jeg synes det høres ut som en festeblødning, har ikke hatt det selv men vet om mange som har hatt det:-) hvis du er usikker så kan du jo få en tidlig ul... lykke til iallefall!

Skrevet

Når jeg hadde SA gikk jeg og småblødde i noen uker først, og så satte det virkelig i gang etter hvert, med kraftige blødninger og fryktelige smerter. Tror ikke jeg har hatt så vondt noen gang før!

I dette svangerskapet hadde jeg en blødning ganske tilsvarende den du beskriver, i 5.uke, tror jeg. Varte bare i 2-3 dager, og så ga det seg. Tipper det var en festeblødning eller sånn. Alt er bra med meg og den lille, jeg er 16 uker på vei nå.

Den gangen jeg hadde SA ble forresten graviditetssymptomene bare svakere og svakere, jeg mistet i uke 7/8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...