Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hvis de syns dei er ok og ønskjer 2-3-5 stk,...så har eg nokon for salg..... ...
snartmammapåny Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 De ser ufattelig stilige ut, men kunne nok ikke tenke meg noen nærmere enn inni tv'en.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Dei er inne i eit stilig glasbur med skyvedør! Enkle i drift.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Uff av meg kvinne du må ha nærver av stål!!!!!!! Ååååå som jeg haaaaater alt som kryper..... Må si nei takk til pinnedyrene dine jeg.....)))
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Ingen som er interessert???? Dei er utruleg søte! Stilig glasskål i stål føl med buret + sort sand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå