Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 hehe.. altså sykehuset.. ringte føden for 3 dager siden pga stikkende smerter over eggleder eller deromkring.. ble innlagt fordi min betennelses blodprøve viste for mye.. de trodde det var blindtarm.. jeg tenkte jippi, så tar de jentungen samtidig. dagen etter var tallene nede på normal men jeg fikk ikke reise hjem pga smertene sa overlegen... så idag kom et en vanlig lege og sa.. det er bare ligamentsmerter... jeg ble kastet ut av sykehuset på 5min og nå er jeg hjemme... føler meg sååååå trygg.. NOT følte de lo av meg, og jeg følte virkelig at de så ned på meg.. jeg ble kikket inn til på stuegangen.. det er to gang om dagen.. ellers skulle jeg klare meg selv og ligge alene.. jeg lå jo på fødegangen sammen med nybagte mødre.. det er jo dit jeg skal når jeg skal ha keisersnittet mitt om ikke så lenge.. har virkelig ikke lyst til å dit igjen.. men en ting er sikkert.. jeg ringer ikke føden igjen pga smerter, kun hvis jeg vet at det er veer... men jeg håper at det går bedre neste gang.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå