Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 og vannet går....Hva gjør man da? legger seg rett ned? hva med transport til sykehuset?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 har hørt at man skal legge seg ned og ringe amulansen hvis hodet ikke har festet seg.. pga at så kan navlestreng komme ut føst og det er vist ikke noe særlig... men absolutt ring føden... så kan de sende en amulanse
hamsterpia Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jepp, legg deg ned og ring føden. Det har jeg fått beskjed om av legen min. Jeg er 39+4 og hodet har ikke festet seg. Føden ordner med ambulanse.
stjernegull - fødeklar :) Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg har 19 dager til termin, og babyen ligger på tvers i magen. Fikk streng beskjed fra fødselslegen om å ringe med en gang hvis begynnende rier, og dersom vannavgang skulle jeg legge meg rett ned å bestille ambulanse tvert. På grunn av fare for fremfall av navlestreng (den kan komme i klem hvis den faller ned i bekkenet sammen med at vannet går, og da blir oksygentilførselen til barnet avstengt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå