Gå til innhold

Noen som vet? Nettside om eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke var det et innlegg hvor det var henvist til ei (dansk?) nettside, hvor en kunne legge inn syklus og siste 1. mensdag, og deretter fikk opp en graf om forventet tidspunkt for eggløsning, når man er mest fruktbar m.m.

Noen som vet hvilken side jeg snakker om? Glemte å notere meg adressen... Og finner ikke linken i tidligere innlegg..

Takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du går inn på babyverden.no vil du også finne en slik side og der kan du legge inn mens dag, syklus lengde.. da vil du få opp den dagen du har EL, hvilke dager du er mest fruktbar og termin ved evt svangerskap...

Skrevet

Takk skal du ha for kjapt svar :) Har vært der inne før, men synes den danske siden var bedre, for der fikk en opp en graf, som viste mulige fruktbare dager..

Er inne i 5. pp, og lei av venting.. Men skal vel ikke klage, andre som har det værre..

Skrevet

Den var det ja! Takker og bukker! Dere alle er en hærlig gjeng, jeg får alltid svar på det jeg lurer på, og det kjapt også!

Lykke til alle prøvere (jeg er er her inne titt og ofte, men leser for det meste for å snappe opp lit tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...