MissAntrop Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hvilken megler brukte dere? Var dere fornøyde/misfornøyde, eventuelt med hva? Det er så mange meglere å velge mellom og vi klarer bare ikke å bestemme oss...
Cilla m Neo;) Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 vi brukte exact, og er veldig fornøyde, de står på skikkelig, meeen det kommer jo an på selve megleren også da. De på Tveita i oslo er flinke.
Fisk med CV Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg kjøpte gjennom Aktiv. Det var store mangler i prospektet som førte til at selger måtte ut med erstatning, så der gjorde megleren en dårlig jobb. Jeg har også solgt gjennom Ihus. Megleren var flink, oppnådde en pen sum, papirarbeidet gikk fort unna, men oppgjørsavdelingen derimot var håpløs. De leverte ut nøkler til kjøper før de hadde betalt inn pengene, og det gikk 14 dager over tiden før jeg fikk pengene. Rentene jeg hadde krav på måtte jeg også kreve inn selv. Kjetil, aka "Advokatene i Vika" har solgt flere boliger for familien. Han er ikke blant de billigste, men vet ikke om noen som oppnår stivere priser enn han. Det spørs litt hvilken bolig man selger da, om den er attraktiv eller ei, en dyktig megler kan fort være alfa omega.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå