Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Har da, hvis dette går bra, termin 5. april og jeg er nå i 6 uke. Jeg har jo glemt ALT fra forrige gang (har en gutt på tre)! Dette er nesten litt skummelt syns jeg...
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Grattis! ) April er en flott mnd å få barn i - pris deg lykkelig for at du ikke går høygravid nå! ) Lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå