Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 jeg slimer.. helt sinsykt.. minner faktisk om EL slim som jeg kan huske det var den gangen.. guligt og strekkelig... (sorry detalje) leste ett innlegg leger ned om slim, men hun hadde blod i sitt. det har ikke jeg... er 36+1, å synes det er på høy tid at tulla kommer.. kan det være noe på gang.. ingen kynnere eller rier bare mye ondt og masse nedpress... skal til jm i morgen og skal spørre henne.. ett spørsmål til.. noen som vet om de stripper noen som ikke er over tiden?? tenkte jeg ville ytre ett ønske om det i morgen oxo.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 unnskyld meg, men du har 4 uker igjen til termin!! ingen stripper deg allerede nå! Sjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 kan være slimproppen som går litt etter litt. men kan ta uker før du føder alikevel.. ang stripping tror jeg ikke de gjør det før du er moden, men er ikke sikker. ikke alle jm som gjør det heller som jeg har forstått.. hvis du synes det er på høy tid at lille baby kommer nå så bare vent til siste uka før termin, eller tenk på de som går over termin.. smør deg med tålmodighet du ellers så blir tiden laaaang.. bare et tips..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 får man kjeft for å stille ett spørsmål nå da eller?? virkelig lei meg for at jeg er dum nok til å spørre om noe jeg ikke vet... men er 1.gangs og har faktisk ikke helt peilig på hva som foregår... HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 jeg "kjefter" ikke fordi du lurer på hva dette slimet er... Men du visste vel at et svangeskap varer i 40 uker? synes det da er skammelig å VILLE sette igang fødselen 4 uker før.. bare fordi du synes det er på høy tid? alvorlig talt
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 er utmerket klar over at det er 40 uker, (så dum er jeg heller ikke...) når jeg sier på høy tid, så finnes det oxo en grunn til det.. mange legter etter fødselen fordi de vil se sitt barn.. ander (dvs meg) har kanskje en grunn til at de vil ha det overstått.. kan jeg spørre deg helt ærlig om noe.. hvis du fikk valget mellom å sette dit eget liv i fare eller gå til termin, ville du så satt deg selv i den faren?? å risikere å sette ditt barn uten mor?? hvis du selv hadde en hjertefeil som gjorde ett svangerskap litt risikabelt for deg, ville du da overhodet ha tatt risken?? jeg har tatt risken og det kjenner jeg hver dag.. får oxo ks før termin.. nå har jeg vært innlagt mange ganger og er til kontroll minst 2 gang i uken.. men det er en grunn til at de ikke stopper fødsler som går igang etter uke 34. det er fordi det oki etter det.. det er derfor jeg spurte om stripping.. og som sagt, er 1.gangs, og vet ikke alt om alt.. derfor jeg spurte... HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 jammen kjære vene! så skriv det da! det er jo noe helt annet når grunnen er medisinsk å ikke bare er lei! Det er en heeeeelt annen sak
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 skjønner godt du er lei. jeg er så lei at jeg snart går på veggene her hjemme,er 37+1 idag. Har på lik linje som deg ikke tid/muligheter for å gå over tiden, termin 28.aug. Her i huset gjelder det storebror som skal gjennom en stor oprasjon, og da vil jeg være med, med minsten på lasset. ingen av oss som klarer å være alene på slike tidspunkter, vi må være sammen, så derfor må jeg føde før. Mange kan kalle det dårlig planlegging fra vår side å bli gravide når slike til pågår, men vi trodde vi var ferdig med alle oprasjonene på han, men den gang ei, en ny feil oppsto. Sykehuset er fullt klar over vårt dilemma, så det er mulig de vil ta keisersnitt på meg hvis jeg ikke har født normalt før termin, skal te samtale om noen uker. vil ikke sette meg igang pga jeg har tatt keisersnitt tidliger, det kunne bli altfor hard påkjenning livmora mi.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Skjerp deg?? Så frekk du er!!! Jeg har blitt strippet i uke 36 av JM med velsingnelse fra overlege på sykehuset. Var moden og ikke helt i form. SÅ vet du det!!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Det var self. ikke til HI men til hun som svarte!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 klart man ikke kan stå alene når sånt skjer.. jeg kan ikke huske den gang jeg ble opperert for hjertefeilen, men mamma og pappa har fortalt mye. kan forstå på dem at det absolutt ikke er noen go ide å sitte alene mens ens barn ligger under kniven.. føler virkelig med deg. godt å høre at sykehuset vil hjelpe deg, det er faktisk steder som sier at det er ditt eget problem.. ønsker deg lykke til og håper du slipper å gå så mye lengre.. HI
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Så lenge det ikke er noen medisinske årsaker som sier at barnet må komme ut før osv. Så sier jeg bare: barnet kommer ut når det er klart. Vil da ikke presse han til å komme ut før han er klar.
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 ..og så anonyme som alle er når meningene kommer frem her..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 men.. hvorfor be om stripping når man skal ta ks??
eggedosis Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 La nå jenta få spørre må uten å krangle! Jeg fikk meg en god latter! Stikk til krangleforum hvis man skal være så kritisk! Vi ante vel en liten ironi i hennes henvendelse da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå