chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Nå har jeg ømme pupper, (de lekker om jeg trykker på) Er super trøtt, mensmurringer/stikkinger i magen.. nedre del... Fikk "pos" test i går...(skyggestrek) vet ikke hva jeg skal tolke den som. Negativ test i dag igjen... Ikm søndag så det er jo relativt tidlig enda. Blodprøve hos legen i dag for å sjekke hcg.. det er så lenge igjen og jeg holder på å tørne av ventingen!!!!! La sef denne inn på 1.tri og jeg hører egentlig til her da, litt forvirret også kan en si=)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Heisann der :-D Dette ser jo lovende ut, håper den sitter nå. Masse lykke til, skal krysse alt jeg har. Trist at du ikke fulgte meg... Var det farge på streken eller var den helt grå? Er jo litt tidlig å teste. Jeg fikk svak strek 4 dager før IKM. Stor klem
Janni85 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 hei ! ja eg venter og venter eg og! har ømme pupper noe jeg alder har hatt før og er super trøtt....må vente til søndag mandag...er så lenge til!!! me får krysse fingrene!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Det var ingen farge påstreken nei, mest blank... Jeg synest det var kjempe hyggelig at du dro hit så håper jeg jeg kommer bak snart=)
Emmeline med spire Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hvem blir ikke gal av ventingen? I hvertfall jeg! IKM på mandag og har noen symptomer... Merkelige bryster - kjennes ut som om de sprenger snart. Så har feltet rundt brystvorta på en måte flytet ut, men bare på det ene brystet? Skikkelig voksesmerter i beina når jeg skal sove, blir gal! Også har jeg den vanlige mensmurringen, men det kan også bare være tanta som er i anmarsj. Når skal folk teste da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå