Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Herregud, hadde aldri trodd det fantes SÅ mye godt... Boller med melkesjokolade... Hveteboller med vaniljekrem og jordbær... Brownies med daim... Flytende sjokoladekake... Sjokoladefondant... Etterpå skal jeg på butikken og handle, for i dag skal det bakes!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 hveteboller med sjokolade inni er NAM NAM, enten en stor bit i midten eller mange små i hele bollen,ååååh det er godt det, spises FERSK=) sender du litt med posten når du er ferdig baka?=)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Huff...du skulle ikke skrevet denne tråden! Gjett om jeg fikk lyst på et eller annet med sjokolade nå da!!! Brownies pizza hørtes jo såå snadder ut da Hehe
Niem og Patrick Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Se på iskaker Både den med to lags iskrem og nøttebunn, og den med peanuttbunn er helt maagiske også greie å ha i frysen til barselbesøk
Erisa* Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Blargh.. noe rart har skjedd med meg etter at jeg ble gravid; jeg orker ikke tanken på sånt søtt! Nei, det der får dere ha for dere selv:) Her går det i Tyrkisk Pepper (drops, altså, ikke sprit;) )
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 hehe nå skriver jeg ut oppskrifter så blekket spruter, og skal på butikken straks og handle inn. I kveld skal det BAKES!!! Sender over til alle sammen =) hadde tenkt å fryse ned til barselbesøk men er mulig en del av det ryker med i kveld... =P
Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Haha, det er en kake som heter narkotikakake... sikkert farlig god =)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Å det det er bare den BESTE siden!!! *numse, numse*
twoboys & a girl Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 skulle aldri ha gått inn her... Har så lyst på kake og sånnt for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå