Gå til innhold

at det går an!! :-( ang. kjærlighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

traff en fyr en kveld da jeg var ute , kan ikke forklare det men trodde ikke det gikk an å bli helt betatt av en fyr ved første øyekast, han var sjenert jeg sjekket ham opp.. og vi fant tonen veldig fort, og vi hadde såå mye i felles så tilbrakte vi natten sammen pratet hele natten om alt, hadde det så fint.. vet det høres litt naivt ut men var som fra en scene tattifra en romantisk film. Vi var helt vill etter hverandre, han skjønnte ikke at jeg ville ha ham og at jeg var den vakreste piken han noen gang hadde truffet.. men...

så er han fra tyskland og dro hjem dagen etterpå, han ville ikke dra og vi pratet om hvordan vi kunne treffes igjen... Nå har han dratt.. Han ga nummeret sitt, myspacen sin, og sendte melding med hans email osv og skrev masse kysser fra ham.. åå og jeg klarer ikke å glemme ham, har heller ikke sendt melding nå etter jeg sendte en tilbake, Vet han er på hadangervidda et sted nå eller på båten hjem til tyskland med faren.. Og her sitter jeg og tenker på ham heele tiden :-(

Er jeg naiv ? burde jeg glemme ham ? vet ikke hva jeg burde gjøre.. men jeg har aldri vært sånn før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke nyte sommerfuglene og se det an litt? Av og til kan jo små "fling" også være verd tiden og så er det jo godt for selvtillit å ha noe å tenke tilbake på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...