Gå til innhold

Spagetti ala Capri: Jeg tror jeg må SPY!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var snakk om boksemiddag her.. Lapskaus er vel ok på boks, men i forrige uke fikk jeg servert SPAGHETTI ALA CAPRI hos en venninne..

Fy F*** noe så grusomt!!! Tvang i meg 3 munnfuller og brakk meg lenge etterpå. Aldri smakt noe eklere.

Noen som LIKER dette makkverket??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri kjøpt det, så vet ikke hva du snakker om dessverre...

Skrevet

Nei, men syntes det var veldig godt når jeg var liten.

Skrevet

jeg spiste nettopp en helt hermetikkboks med tomatbønner uten noe til. hehe. smakte ikke såå godt i slutten som i begynnelsen

Skrevet

Samboeren min synes det er dødsgodt, så når han kjøper det må jeg gå i et annet rom for å ikke brekke meg av lukta....Gravid eller ei! Blargh!

Skrevet

Fikk du det servert hos ei venninne? *ler litt*

Har spist det noen få ganger. Ikke dødlig akkurat,

men det må være mange som spiser det siden det har

vært på markedet i sååå mange år :o)

Jeg synes spagettien blir veldig rar...

Skrevet

Jeg liker det noen ganger:P Veldig praktisk hvis jeg ikke gidder å lage noe annet..:P Men hadde ikke servert det til gjester tror jeg:P

Skrevet

syns veldig mye hermetikk er godt jeg, en vane fra jeg var ung hybelboer med ei kokeplate og som jeg tar frem de dagene jeg plutselig er helt alene og ikke skal servere fellesmiddag. Men jeg tar gjerne friske urter oppi, slik som basilikum, krydrer med pepper og hvitløk og tilsetter litt ekstra vann, så syns jeg det er veldig godt og lettvint.

Men jeg ville aldri ha funnet på å servere det til gjester, da.....

Skrevet

Det var det beste vi fikk da vi var barn. Skal love deg den boksen var eksotisk når vi var vant til fiskemat og norsk bondekost.

Det hender jeg kjøper en boks, for mimringens skyld. Men da adder jeg litt ekstra krydder og tomat for å bedre smaken.

Skrevet

I alle dager... Jeab, da!!

AntiP.

Skrevet

fikk du det servert borte????

ville selv ALDRI servert noe sånnt noe til gjester uansett, men...

konistensen er rar på de greiene der, men av en eller annen grunn synes jeg faktisk det er litt godt, sært nok, men kun en sjelden gang i blandt, og må ha noe til, som hvitløksbrød osv...

Skrevet

Jepp....jeg liker det. Da jeg var barn likte jeg det kjempegodt...men det var sikkert fordi jeg nesten aldri fikk lov å spise det. Nå i dag kan jeg spise det en gang i blant. Barna mine synes det er nyyyydelig....men det sjelden de får spise det. Ikke så veldig sundt akkurat....

Men tenk å severe det til gjester....

Huffameg............................

Har jeg det i hus gjemmer jeg det...

Skrevet

Jeg fikk sjokk da hun serverte meg det. Hun hadde ikke rukket å handle før jeg kom og da ble det altså spaghetti ala capri.. Da hadde jeg heller servert et glass vann og et knekkebrød...

*fortsatt kvalm*

HI

Skrevet

Hadde jeg skrevet det innlegget skulle du jammen fått sagt "Jeab, da", i ditt mest anklagende tastatur-tonefall (nytt uttrykk er herved oppfunnet)!

Skrevet

Si meg, har jeg gått feil? Er dette skravlesiden, eller hva?

Skrevet

Jupp - har vokst opp med det og synes det er nammis! :o)

Skrevet

det er kjempenammis ja!:D hehehe....men kjenner mange som ikke liker det :P

Skrevet

syns faktisk det er godt.. men hjemmelaget mat er best=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...