Gå til innhold

Historiens lengste dib-tråd!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dette skal bli den... som regel har turbulente tråder en tendens til å vokse seg lange og slemme, men denne tråden skal være en herregud-så-glad-jeg-er-tråd. Mon tro om vi klarer det!!!

 

Regler:

 

1. Skriv ting du er glad for og som gjør deg lykkelig!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen trådet blir lengere enn 300 svar uansett.

Skrevet

samboern å gutten min gjør meg lykkelig å jeg er så glad for at jeg har dem:)

Skrevet

Lykkeligst er jeg når jeg våkner om morran og dattera vår ligger lys våken og pludrer og smiler:)

 

Andre ting som gjør meg lykkelig:

 

*når dattera vår gjør noe morsomt, nytt og ler:-)

*når sambo er nydusja og har på seg parfyme (bruker sjelden det)

*når regningene er betalt og det er penger igjen på konto

*når jeg ser på oppussingsprogram på TV

*når jeg har fått melding på mobilen min eller andre steder, som her

*når det er tordenvær og regner høljer

*når det er sol og varmt i været

*når det er vår

*når tøyet er mykt og lukter deilig

*å kose med kattens myke pels

*å spise sjokolade mmm

*å amme

*å sitte med beina i grønnsåpe vann etter å ha gått barbeint hele dagen (som nå)

 

 

Skrevet

Datteren min - og at lillegutt i magen snart er ute!!!

Skrevet

Snart er jeg mamma også har jeg en flott familie og samboer:)

Skrevet

Den blir 300 svar og så detter den vekk. Annenhver mnd er det noen som foreslår dette. Lærer du ikke, eller er du bare veldig ny?

Skrevet

Allerede noen negative i tråden...FY! hehhe...

 

jeg blir glad av:

'God mat

'av all slags makeover programmer jeg laster ned ;)

'av datteren min såklart

'av den snille gode samboeren min:)

 

Skrevet

Familien min er det eneste som får meg til å smile om dagen. Selv på de mørkeste dagene :)

Skrevet

Siden vi skulle skrive en ting (vanskelig) men uten tvil ... FAMILIEN MIN<33 Den fantastiske mannen min og de nydelige fantastiske barna mine;)

Skrevet

jeg har en ny baby i magen, og så har jeg allerede verdens vakreste jente, kan ikke bli særlig bedre;o)

Skrevet

Barna & samboeren min:-) Ække så kravstor se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...