Gå til innhold

Hva gjør du og babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her:

Står opp i 9-10-tida

Ammer i senga før vi står opp, ellers står vi opp, vasker, tuller og skifter bleie, så på med klær. Leke litt mens jeg ordner meg fort og spiser. Så spiser snuppa og sovner etter å ha vært våkne 1-1.5 time. Når hun våkner så går vi ut, enten triller vi tur, drar til et senter, besøker noen e.l. Når vi kommer inn igjen (rundt kl. 16-17) så spiser snuppa og sovner. Da passer jeg på å rydde sammen leker, klær og vasker litt og spiser.

Kl. 21-23 sovner hun og etter det sitter jeg oppe og enten ser TV, snakker med sambo eller surfer:) eller husarbeid...

Innimellom leker vi, koser, bærer:)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg dette her, ja ;o) Alltid langtur med vogn hver formiddag med vogn og hunden min...

Skrevet

Høres ut som meg. Men jeg er hjemme igjen til seinest kl 1530! Pappan slutter på jobb kl 15. :):):):):)

Deilig å komme seg litt ut egentlig. Kjedelig å sitte inne hver dag. Men innimellom er det deilig å gjøre "ingenting"!

Skrevet

Babyen står opp med pappaen kl 7, så kommer jeg etter kl 9. Formiddagen brukes til masse soving, men rundt 12 drar vi ut en tur og handler, drar på kafè, bare går tur eller noe.. som regel alle 3. Hjemme senest 4, og da er det å lage middag mens klumpen gymmer litt på egenhånd. Utover ettermiddagen er hun som regel våken, og vi leker og koser.. og prøver å lure i henne grøt. Rundt 8 bader hun. Vi kan ikke bade like før sengetid siden hun har så mye hår, så det blir et par timer hårtørk før leggetid ;) Fra 9 til 10 er hun trøtt og gnåler mye om mat, før hun sovner kl 10. Kan stille klokka etter henne ;)

Jeg er så heldig at jeg har pappaen hjemme helt til i september.. Han har tatt ut ferie, pappaperm og avspasering på 14 uker tilsammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...