Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Først; er det andre enn meg som har problemer med "min side". Kommer ikke inn for alt i verden jeg :/ Og så; jeg har siste halvannen uke ligget og trykket på magen min (ikke i strekk da ) i håp om å kjenne liv. Kjente mye rart, men var vanskelig å definere hva som var hva. Men søndag fikk jeg noen leamus-lignende "dunk" nederst i magen, da jeg satt og så tv. Ble helt yr, og siden da har disse dunkene bare blitt mer og mer hyppig.. Trenger ikke ligge for å kjenne dem, kjenner dem godt når jeg sitter og. Kan dette virkelig være spark? Isåfall er det en sprellemann jeg har i magen...Men dere som har sparkende bebiser allerede; kan det kjennes ut slik jeg beskriver? Blir glad for svar
Erisa* Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei! jeg har kjent noe jeg tror er spark, jeg er vel ca like langt som du (16+4 i dag). Kan vel beskrive det som en slags leamusaktig følelse, ja.. Jeg kjenner det bare innimellom, mest når jeg ligger. Men kjenner ikke noe utenpå magen, bare inni, om du skjønner. Veldig morro:) Jeg har ikke hatt problemer med min side i går eller i dag i alle fall.
Serial mom Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Sånn startet mitt også,kjente sånne små,lette dytt innenfra,og de har bare blitt sterkere og sterkere,og er nå blitt til skikkelige spark(eller slag,kjenner de nesten samtidig både nederst i magen og oppe ved ribbeina!) Jeg er 25 fullgåtte uker imorgen,og har kjent liv siden 18. uker ca.(dagen etter ordinær UL) Kjente det utenpå noen dager etter jeg først kjente det innefra. "min side" har jeg aldri hatt trøbbel med,men er flere som har klaga over det her,ser jeg. Send en mail til moderator eller no å se om de kan fixe det!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk for svar! Jeg gleder meg til det blir skikkelige spark, så det ikke er noen tvil, men hvis ikke dette skulle være spark, så vet jeg ikke helt hva annet det skulle være Spennende tider er det ihvertfall... gøy å gå og kjenne på
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 til å begynne med føltes babyens spark som leamus i magen min=) nå kjenner jeg mere konkrete spark og mye hardere enn før=) å kjenne spark på utsiden av magen er vanskeliger synes jeg, hver gang jeg legger hånden der den sparker, stopper den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå