Erisa* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg er bare litt nysgjerrig:) Er 16+4 nå og har begynt å få litt mage, men lurer på i hvilken periode den heftigste voksingen har skjedd hos dere som har kommet litt lenger enn meg?
twoboys & a girl Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Vokste vell mest på slutten, men la på meg 20 kg gjevnt gjennom hele svangerskapet.
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 min vokste mest mellom uke 25 og 33 ca.. stagnert litt på slutten, men det er visst normalt.. er individuellt når den vikser mest.. noen får stoor mage med engang og ser høygravide ut i 4 mnd, mens andre får det bare på slutten:)
Belle&Mini Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 satt akkurat og la ut noen bilder av magen. Og fra uke 20 til 23 eller 25 er det stor forskjell. Vokste veldig mye i sommer. Er 26+2 i dag
Ladybug~N&E Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 vokste veldig mye de første 20 ukene... nå syns jeg at det fremdeles ser ut som jeg er et par og tjue uker på vei.. er 35+2 i dag.
hamsterpia Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Magen min vokste mest i 2. trimester. Nå på slutten har den ikke blitt så veldig mye større, den har bare sunket ned og forandret fasong liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå