Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg pleier alltid kikke innom nettavisen når jeg surfer på nettet, men det slo meg plutselig...er den faktisk så bra??? Her er et lite utdrag av hva man kan lese i dagens utgave: * Her kræsjer Britney (med full billedserie for dem som er interessert i å se Britney gå ut for å sjekke bilen sin) * Her ferierte kronprinsparet (hvem er interessert å se hvilken hytte Krompen og Metta Marit har tilbrakt ferien sin??? * Dette tjente TV2- Harald (ja, for spesielt interesserte er det vel mulig å sjekke skattelistene når de er tilgjengelige???) * Mostue selger millionvillaen (det bryr da vel ikke meg om hun bor i en millionvilla eller en tre-roms på Sinsen) * Jeg ligger ikke rundt (Sienna Miller avviser at hun ligger rundt...oooooo- spennende lesning!) Er Nettavisen rett og slett det nye Se og Hør????
Serial mom Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Den er vel bare nyttig når man higer etter å få vite navnet på vedkommende kjendis som har driti seg ut på by'n i helga... Se&Hør spanderer i det minste en finere middag,eller en sydentur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå