3 skatter ute:) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 i dag fikk vi låne en baby watcher, vært hos legen før, men han fant ikke hjertelyd. prøvde selv i dag, 152 slag per minutt, fantastisk deilig og få bekreftet at det lever ett lite menneske inne i magen min:) godt og kunne lytte akkurat når man vil, slipper usikkerheten.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 ja det er helt fantastisk var selv hos legen i dag , da fikk jeg høre hjertelyden for første gang! jeg ble så rørt at tårene bare trillet hehe.. det er det kosligste jeg har opplevd. Nå er det bare ultralyd som er neste, jeg klare så vidt å vente til den 27! jeg er så spent..
3 skatter ute:) Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 venter selv på ultralyd 7. september, lang ventetid. men vet hvertfall at det er liv nå da som hjertet slår:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Så koselig! Vi skal til jm og forhåpentligvis høre hjertelyd neste tirsdag. Da er jeg godt ut i min 18. uke, så skulle tro vi får høre noe da. Men hvor får man egentlig tak i sånn babywatcher? Noen som vet det?
Tresnartfire Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg hørte min lille for første gang i går, 148 slag =) Er så herlig å få bekreftelse på at det er noe der!
tudeluuu Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Så kjekt! Jeg var selv hos legen forrige uke, men han kunne ikke finne noen fosterlyd.. jeg ble litt skuffet, for sist jeg var gravid fant jordmor den like tidlig som det jeg da var på vei (12+5). Kjedelig å måtte vente, men jeg kjenner jo at det strekker på seg, og at livmora stadig kommer lenger og lenger opp, så får bare stole på at alt er bra =)
twoboys & a girl Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Jeg skal til jordmor neste onsdag så da får jeg mest sansynlig hørt hjertelyden:o) Ferdig med ul, skal på 3d i oktober. Gleder oss:o)
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 noen som vet hvor man kan kjøpe en babywatcher og hvor mye de koster?? vil ha ..
3 skatter ute:) Skrevet 7. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2007 de er vist dessverre tom på lager på babywatcher.no men står de skal få inn igjen i august jeg var super heldig og fikk lånt en
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 De har visst hatt tomt lenge. Har hørt om folk som har bestilt for flere måneer sien, men ikke fått respons. Utolmodig som jeg er, bestillte jeg fra billige-teste.dk. Kommer jo toll i tillegg til den oppgitte prisen, så da blir det jo dyrere enn på babywatcher.no. Men jeg synes det var verdt det, spesielt ettersom jeg ikke har fått høre hjertelyden hor lege/jm...Ingen konrtoll mellom 1.kontroll og UL :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå