Gå til innhold

Carena easy trilla....Er så misfornøyd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en ny for 1 mnd siden og jeg er ikke fornøyd med den

. Ikke enkel å svinge med og hjulene knirker veldig.

Synest dere jeg burde klage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er sånn,, skikkelig dritt hele greia! Tror nok ikek det hjelper å klage..

Skrevet

jeg er fornøyd med min.. knirket litt i beg, men så sprayet jeg noe på hjulene, og har ikke hørt en lyd etter det..

Skrevet

huff. har hørt så mye dritt om den.. men tror ikke det hjelper og klage. men du kan jo prøve=)

Skrevet

Vet ikke hvem av dem du har jeg, men vi har liebacklux modellen og det er rett og slett en DRITTvogn.. Vi bruker den ikke..!

Skrevet

Ja det er så kjedelig å ikke kunne bruke den. Det er jo iallefall komplett umulig å få barna til å sove i den. Den bråker jo sånn! Det hjlper jo ikke akkurat at vi har fått den av svigermor som lurer på hvorfor vi ikke vi bruker den..hehe.

Skrevet

Vi fikk også vår av svigermor, dvs vi kjøpte den selv og hun betalte.. Men måtte jo pent komme i ettertid og si at det var bortkastede 800 kr for vogna er jo ubrukelig.. Heldigvis tok hun det pent :o)

Skrevet

helt enig....drittvogn. Kan jo prøve å klage, men spørs om du kommer noen vei med det

Skrevet

SMØR DEN så stopper den å knirke.

En liten dråpe på hvert bakhjul.

Jeg har den vogna, og den stoppet da å knirke med en gang. Alle ting med bevegelige deler må smøres innimellom.

Skrevet

Billig trille er sjelden veldig bra..

Har den ikke selv, men flere venninner som klager

Skrevet

synes den er grei jeg. er ingen turvogn akkurat...om det var det du kjøpte den for må du klage, de vet på butikken at den ikke kan trilles over brostein etc:-) grei vogn når man skal i butikker og ferie. Bruker vår gode quinnyvogn når vi skal gå tur, men den er alt for stor nå man skal shoppe eller dra på ferie....har smurt hjulene 2 ganger nå knirker den ikke mer.

Skrevet

Har du løsnet fremhjulene?, hehe! Jeg har brukt den trillen i 2,5 i spania når gutten min var 2 til 4,5 mnd. Er kjempefornøyd med den, den knirker litt, men so what. Han sover kjempegodt i den også. Nå ligger den i bilen, og bruker den på shopping og små turer. En ok vogn for en billig penge.

Dere som har smurt den, hva har dere smurt med? Jeg har ikke hatt gidden til det jeg, har liksom vendt meg til lyden (den er der jo ikke hele tiden)

Skrevet

Vi har en Carena Sprint, og vi er veldig, veldig godt fornøyd med den vogna. Bruker den hver eneste dag, både på tur og som sovevogn. Hjulene knirker litt av og til, men da er det bare å ta dem av, tørke av dritt og lort, smøre med litt symaskinolje eller vaselin, bare bittelitt, altså, sette hjulene på igjen, og niks knirking! Alle bevegelige deler KAN knirke, det er ikke klagegrunn...

Har ei sånn papaplytrille-lignende greie også, men den liker vi ikke, vil heller ha en stødigere vogn. Bruker den også på f.eks. shopping av og til, selv nå, når barnet er litt over 2 år.

Skrevet

Jeg har smurt den med sykkelolje som jeg kjøpte på sportsbutikk. Men det er mye bedre å bruke siliconspray. Tror du kan få tak i det på babybutikker, hos meg fulgte det med vogna.

Skrevet

Siliconspryen fulgte med hovedvogna mener jeg, ikke Easy'en. Gikk litt fort her, he he

Skrevet

Vi kjøpte en Allround spray på Clas Ohlson å sprayet bakhjulene...Virket med en gang....Syns vogna er knall bra(til å være trille da) Var knirkingen vi var missfornøyd med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...