To barns mor og 75-modell. Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Har vært på u.l. og venter mest sannsynelig ei jente. Jeg trenger hjelp til navn. Ønsker ikke de mest populære navnene. Noen forslag??
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Fay Amanda Aurora Cassandra
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg synes Hannah er et nydelig navn. Ellers synes jeg Ragna Marie er et kjempefint navn, men det vil ikke sambo ha noe av gitt
Niem og Patrick Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg har sagt den mange ganger før..hehe.. Men om vi får en jente skal hun hete Melina. Synes dette navnet er fint og uvanlig:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Adina/e Alexandra Benedicte Beatrice Caroline/a Dorothea Dorthe Eisa Eline Emma Frida Gabrielle/a Hannah Hilde Iselin Ingvild Johanne/a Josefine Konstanse Kamilla Lisbeth Linnea Louise Melissa Margareth Mina Milla Mathilde Marina Nathalie Olivia Olea Pernille Pia Regine Renathe Ronja Sisilie Silje Sandra Sofie Thea Tanja Tonje Una Vårin Vår Venke Vanja Vilde Wenche Ylva Åsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå