Gå til innhold

hva er det verste du vet å gjøre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrelle poteter når de er varme..åååååå...

BRENNER AV MEG TOMMELEN...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å tørke spy etter bikkja som aldri lærer at når man spiser for mye gress så må det komme opp igjen!=)

Skrevet

husarbeid.....det er kjedelig det...

Skrevet

ser litt frem i tid nå:

når marcus spyr utover alt og jeg må tørke opp..

*brekker seg*

Skrevet

rense slukene.. æsj.. ellers så må det være husarbeid når man måå men ikke har lyst..

Skrevet

Husarbeid... Vasket 6 store maskiner med klær, så nå orker jeg ikke mere i dag. Svigersøster kommer på søndag så må fordele arbeidet utover uka.

Skrevet

Vaske do..usj og æsj. Sambo må ta seg av den delen her i heimen:)

Skrevet

Skrelle poteter.. DET er kjedelig det!!:P

Skrevet

Er litt i samme bane som en over her; vaske doen etter andre..spes. fremmede mennesker - det er det EKLESTE jeg vet. At ikke samtlige en gang for alle lærer seg å bruke dokostet dersom de absolutt MÅ bajse på offentlige toaletter, er et mysterium for meg. Hvis de ikke gidder vaske, så får de bare la være å drite opp etter doskålen - sånn at sånne som meg slipper å ta drittjobben. Går jeg inn på et offentlig toalett fullt i bajs, synes jeg faktisk at det er så kvalmt at jeg føler meg pliktet til å fjerne det.

Nei fysj og fy... det er det verste jeg vet..

Skrevet

Hehhh... Måtte bare få det ut kjente jeg, så grep denne gyldne sjansen. Takk for muligheten :)

Skrevet

å pare sokker etter vask.... i det hele tatt henge opp og legge sammen klær, men mest sokker.

Skrevet

-å gå på offentlig do hvor doringen er full av dritt eller blod. Det går ann å tørke opp etter seg.

-matche sokker etter vask. Jeg har kjøpt med mønster, men ikke typen... grr min jobb...

Skrevet

Reflex- sjølen er likens her.... Han skal absolutt ha mørke tennis-sokker. Det verste er at noen av parene blir litt blåaktige i fargen etterhvert. Slik at det lett blir en marine og en svart. Fysja!

Det verste jeg vet må være å vaske marsvinbur! Det er kjedelig det, så må det jo gjøres så ofte.

Husarbeid gjør meg ikke noe. Stort sett. Synest det er kjekt jeg. & så deilig når det lukter rent etterpå :)

Noe annet som kommer inn under "liker ikke" er det å handle inn mat. Må jo som regel ha med meg en masete 7åring. I tillegg til at det ofte er fullt med folk. Ikke er jeg så glad i å pakke ned i de postene og bære alt ut i bilen heller.

Føler meg lite elegant da. (gjelder mest som ikke gravid, handler ikke så mye eller noe tungt nå)

Skrevet

- vaske akvariumet, ikke min jobb men gubben er sååå treig på slikt.

- handle etter en lang tur med t-banen, en sur 4 åring og en lang bakke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...