Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg bare lurer på om det er noen som vet noe om dette. Synes veslemor har vært ganske rolig i dag, og jeg har vårt veldig varm. Lurer på om det er en sammenheng der?
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 her er det omvendt nesten..hehe når jeg sitter i sola blir det mere liv.. pass på å ikke bli for varm det er ikke bra, drikk masse:) prøv med en kald dusj og et glass vann med isbiter i:)
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 her har det vært rolig i dag. Det har jeg vært også...nå gleder jeg meg til regnet kommer tilbake. Er GLAD det ikke har vært varmt i hele sommer jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå