Gå til innhold

HAN FIKK JOBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry stor skrift men det er min måte å HYYYYYYYLE ut min glede.

Tårene renner her nå... herregud... dette betyr så masse for oss at det kan ikke beskrives..

De var kjempe fornøyde med hans innsats og han fikk derfor jobben uten at de ville vurdere noen andre til jobben engang. Ikke bare bilmekaniker,men han er nå ansvalig bilmekaniker!!!

Åh om jeg bare kunne forklare hvor lykkelig jeg er så... det er helt vildt.. klarer ikke stoppe tårene.

**Elsker dere bim damer som har fulgt med meg på min litt harde reise igjennom dette svangerskapet, dere har krysset fingrer for oss ivåre kriser.. og vært til enorm støtte for meg. Har vært mange hull i veien for oss men nå er livet på rett vei, endelig**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;)

endelig snuppa ;)

nå er dere på rett vei ;)

er så glad på deres vegne nå ;)

kos dere sammen,nå kan du føde uten bekymringer ;)

Skrevet

Hurra!

Da er det bare fødsel igjen på batterijenta - så er framtida lagt med lykke!

:)

Gratulerer...

Skrevet

Herlig!!! nå ble jeg også glad her jeg sitter ;) fantastisk, gratulerer!!

Nå må dere feire, feir med en fødsel el no. knis :P

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!

Deilig må det være.... Litt tryggere økonomisk og litt romsligerer og .............................

Skrevet

Gratulerer sååååååååå masse!:D *sender en stoooor gratulasjonsklem*:)

Skrevet

ja gud... jeg er så lykkelig. Nå er det ingen hindringer på vår vei.. vi kan klare alt. Og ikke plager det meg at tigergutt ligger på overtid heller... gjør ingenting i verden.. han kommer når han vil.

Åh.

Skrevet

Er det ikke deilig når ting ordner seg??

Jeg sier alltid at det ordner seg for snille jenter.. ;-)

Gratulerer til mannen din!!

Skrevet

Tusen takk, er så koselig å kunne dele dette med dere.

Nå skal jeg lage middag til han kommer hjem. Så skal han få en lang massasje av meg når han hviler på sofaen etter middagen med kaffen sin.

Jeg er utrolig stolt av han.

Skrevet

Gratulerer så ufattelig mye!!!

Jammen meg på tide at ting ordnet seg for dere. Kjenner jeg får sånn glad-følelse i magen min nå... Ha en fortsatt fantastisk dag Duracellgirl!

Skrevet

så flott=) =)

det er så godt når slikt går i boks og økonomien blir mere sikkret, man blir liksom noen kilo lettere=)

Skrevet

grattis!!!!! I know the feeling!!! Fikk samme galnyhet for et par år tilbake da forloveden endelig fikk fast jobb etter noen harde år:)

Skrevet

GRATULERER :o))))))))))))))))))))))) Så utrolig godt å høre! Har tenkt på dere i hele dag. Da er det på tide Tigergutt kommer ut for å feire synes jeg ;oP

Skrevet

Gratulerer så masse !!! :D

er så glad på deres vegne!! :)

*klem*

Skrevet

Gratulerer så masse - glad på deres vegne ja :) HURRA!!

Nå er det bare å slippe tigern ut av buret og så er alt perfekt

Kos dere i kveld med feiring og kanskje blir det til litt sett-i-gang-sex av all denne kosen...

hehe

Hurra for Duracell

Skrevet

ååååååååååååååå grattis snuppa! det er så vellfortjent! endelig kan dere slappe av å vite at fremtiden er trygg! Kjempeglad på deres veier *juble*

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅ BRA...... GRATTIS :D

Skrevet

grattis=)........ da kom julekvelden tidlig på kjærringa... tok du den HAHAHAHAHAHHAHa

Skrevet

Tusen takk allesammen. Varmer mitt hjerte at så mange er glade for oss:)

Skrevet

Så deilig med fast jobb da!!! Da kan jo du bare slappe av og føde ut lillegutt da:-)

Gratulerer med mannen din :-)

Skrevet

Skulle ikke du egentlig ha vært på sykehuset by now?????? ;-)

Grattis!!!

Skrevet

hehe... jo burde jo det... men her sitter jeg like svær.. uten tegn til at noe som helst skal skje..og begynner å tro at jeg bare har innbilt meg hele svangerskapet og bare spist meg feit for å så en svær mage som romsterer av seg selv... hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...