Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Sorry stor skrift men det er min måte å HYYYYYYYLE ut min glede. Tårene renner her nå... herregud... dette betyr så masse for oss at det kan ikke beskrives.. De var kjempe fornøyde med hans innsats og han fikk derfor jobben uten at de ville vurdere noen andre til jobben engang. Ikke bare bilmekaniker,men han er nå ansvalig bilmekaniker!!! Åh om jeg bare kunne forklare hvor lykkelig jeg er så... det er helt vildt.. klarer ikke stoppe tårene. **Elsker dere bim damer som har fulgt med meg på min litt harde reise igjennom dette svangerskapet, dere har krysset fingrer for oss ivåre kriser.. og vært til enorm støtte for meg. Har vært mange hull i veien for oss men nå er livet på rett vei, endelig**
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA endelig snuppa nå er dere på rett vei er så glad på deres vegne nå kos dere sammen,nå kan du føde uten bekymringer
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hurra! Da er det bare fødsel igjen på batterijenta - så er framtida lagt med lykke! Gratulerer...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Herlig!!! nå ble jeg også glad her jeg sitter fantastisk, gratulerer!! Nå må dere feire, feir med en fødsel el no. knis
Bea har snart 4 barn? Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!! Deilig må det være.... Litt tryggere økonomisk og litt romsligerer og .............................
Teltpluggen Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer sååååååååå masse! *sender en stoooor gratulasjonsklem*
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 ja gud... jeg er så lykkelig. Nå er det ingen hindringer på vår vei.. vi kan klare alt. Og ikke plager det meg at tigergutt ligger på overtid heller... gjør ingenting i verden.. han kommer når han vil. Åh.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Er det ikke deilig når ting ordner seg?? Jeg sier alltid at det ordner seg for snille jenter.. ;-) Gratulerer til mannen din!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk, er så koselig å kunne dele dette med dere. Nå skal jeg lage middag til han kommer hjem. Så skal han få en lang massasje av meg når han hviler på sofaen etter middagen med kaffen sin. Jeg er utrolig stolt av han.
Miss L å di Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så ufattelig mye!!! Jammen meg på tide at ting ordnet seg for dere. Kjenner jeg får sånn glad-følelse i magen min nå... Ha en fortsatt fantastisk dag Duracellgirl!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 så flott=) =) det er så godt når slikt går i boks og økonomien blir mere sikkret, man blir liksom noen kilo lettere=)
Ladybug~N&E Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 grattis!!!!! I know the feeling!!! Fikk samme galnyhet for et par år tilbake da forloveden endelig fikk fast jobb etter noen harde år:)
Bebbiss Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 GRATULERER ))))))))))))))))))))))) Så utrolig godt å høre! Har tenkt på dere i hele dag. Da er det på tide Tigergutt kommer ut for å feire synes jeg ;oP
Gjest Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så masse !!! er så glad på deres vegne!! *klem*
Fabelaktiv Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så masse - glad på deres vegne ja HURRA!! Nå er det bare å slippe tigern ut av buret og så er alt perfekt Kos dere i kveld med feiring og kanskje blir det til litt sett-i-gang-sex av all denne kosen... hehe Hurra for Duracell
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 ååååååååååååååå grattis snuppa! det er så vellfortjent! endelig kan dere slappe av å vite at fremtiden er trygg! Kjempeglad på deres veier *juble*
minførstebaby Skrevet 7. august 2007 #19 Skrevet 7. august 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ BRA...... GRATTIS
Adriansmor med tulla Skrevet 7. august 2007 #20 Skrevet 7. august 2007 grattis=)........ da kom julekvelden tidlig på kjærringa... tok du den HAHAHAHAHAHHAHa
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk allesammen. Varmer mitt hjerte at så mange er glade for oss:)
@nne p@ l@nne Skrevet 7. august 2007 #22 Skrevet 7. august 2007 Så deilig med fast jobb da!!! Da kan jo du bare slappe av og føde ut lillegutt da:-) Gratulerer med mannen din :-)
fikk jente 090108 Skrevet 7. august 2007 #23 Skrevet 7. august 2007 Skulle ikke du egentlig ha vært på sykehuset by now?????? ;-) Grattis!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 7. august 2007 hehe... jo burde jo det... men her sitter jeg like svær.. uten tegn til at noe som helst skal skje..og begynner å tro at jeg bare har innbilt meg hele svangerskapet og bare spist meg feit for å så en svær mage som romsterer av seg selv... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå