Gå til innhold

skrive søknader/cv for hånd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

går det greit eller måå det være fra pc? skriveren her er jo streika og akkurat nå har jeg ikke råd til en ny ( er bryllup rett rundt hjørnet). er det veldig negativt å skrive alt for hånd? har vel en helt grei håndskrift tror jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke greit. Veldig uproft inntrykk.

Skrevet

hmmm søren og. da får jeg mikse og trikse og fpå noen til og skriveut det form eg på ett eller annet mystisk vis:/

Skrevet

Absolutt ikke å anbefale.

 

Gå heller på nav å få de til å skrive den ut til deg. Eventuelt i en bank, post eller hvilken som helst annen bedrift og hør om de kan skrive det ut for deg siden printeren din har streiket. De fleste er jo vennlige mennesker som hjelper en i nød;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...