grå :) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 går det greit eller måå det være fra pc? skriveren her er jo streika og akkurat nå har jeg ikke råd til en ny ( er bryllup rett rundt hjørnet). er det veldig negativt å skrive alt for hånd? har vel en helt grei håndskrift tror jeg
Gjest ->>- Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Absolutt ikke greit. Veldig uproft inntrykk.
grå :) Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 hmmm søren og. da får jeg mikse og trikse og fpå noen til og skriveut det form eg på ett eller annet mystisk vis:/
snartmammapåny Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Absolutt ikke å anbefale. Gå heller på nav å få de til å skrive den ut til deg. Eventuelt i en bank, post eller hvilken som helst annen bedrift og hør om de kan skrive det ut for deg siden printeren din har streiket. De fleste er jo vennlige mennesker som hjelper en i nød;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå