2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Mistet min Mathilde på overtid under fødselen 18.april Og idag testet jeg positivt 3 dager før tiden. Svak strek...men strek er strek.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer SÅ masse! Det fortjente du!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 ååååååååååå så herlig dette fortjener du ja...helt enig.. kos deg med spiren din...:PP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå