Gå til innhold

Trenger hurtig hjelp,har nettopp mistet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag tok jeg graviditets test,som viste svak strek,men positiv.

Fredag fikk jeg blødning,kraftig mens blødning....og slik fortsatte det og alle graviditets symptomer forsvant.

Nå er det 5 dag og blør ikke mer i bindet,bare "mens" verk nederst i magen.

Etter mine beregninger var jeg 4 uker + 3 dager på vei,beregnet etter EL dagen.

Så det blir vell 6+ 3 ???

Uansett har jeg ikke kontaktet lege for jeg regner med at kroppen renser selv opp i en så tidlig fase.Mistet i år 2002 i uke 6 og da ordnet kroppen selv opp.Var da på ultra dagen etter at jeg hadde begynt å blø,og gyn kunne ikke se noe mer...det var kommet ut.

Orker ikke dette styret å dra på ultra og ta hcg blodprøver.Vet at løpet er kjørt.

Er det ikke greit å la kroppen ordne opp selv,jeg føler meg jo ikke syk.

Hva mener dere? Dette er jo ikke noe akutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist at du skulle miste igjen!

Jeg ville likevel dratt til legen å få det sjekka. Jeg mistet tidlig (uke 6) nå i februar, men det ble en del komplikasjoner. Hcg fortsate å stige, selv om jeg hadde mistet, viste seg at noe morkake-vev fortsatte å vokse. Måtte til slutt til utskraping over 1 1/2 mnd etter SA.

Ikke meningen å skremme, men denne opplevelsen gjør at jeg likevel vil komme til å ta kontakt med lege hvis jeg skulle miste en gang til.

Skrevet

Du kan sikkert se det litt an, hvis ikke blødningene stanser, så bør du ta kontakt med lege om en uke eller så. Kroppen bruker jo å ordne opp. Men for sikkerhets skyld kan du ringe legen din og rådføre deg med h*n, du trenger jo ikke komme dit uten at du får beskjed om det.

Trist at du har mistet!

Skrevet

Hvis du er rhesus negativ og mannen er rhesus positiv, så er det viktig å si fra til lege så snart som mulig, for da skal du ha en sprøyte som gjør at du ikke danner antistoffer mot rhesus positivt blod (spiren kan ha rhesus positivt blod hvis far er rh+, selv om du er rh -)

MEN det er mer vanlig å ha rh+ enn rh-, så det er ikke sikkert dette er relevant for deg i det hele tatt. Håper ellers at det går bra med deg og at du tar godt vare på deg selv en stund framover!

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...