Gå til innhold

sitte helt alene helt uten støtte akkurat 6mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en baby som gjør det??min kan sitte opptil 10 min..men brått så faller hun eller mister balansen..så må passe på...:) da sitter hun helt alene i grinda eller på gulvet...ble 6 mnd om lørdagen..flere her eller som er enda tidligere ute??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

malin sitter alene nå hun også oghun forsøker komme seg opp i krabbestilling. henger bare etter med ene beinet nå. tipper hun klarer det om noen uker.

aner ikke hvor lenge hun sitter, men skal skifte til sportsvogndelen nå tenkte jeg

Skrevet

er jo såhhh morro....min har vært så sutrete i det siste for hun ligger på magen og da ser hun ingenting...hun trives veldig i sin nye tilværelse..men kan liksom ikke gå i fra henne da...brått detter hun..redd hun skal slå seg og dunke hodet...

Skrevet

Michelle er nå 6.5 mnd da. Men hun kan så vitt sitte alene en liten stund. Men har ikke helt skjønnt det enda.

Men hun krabber og klarer nesten og sette seg opp. (men har ikke helt skjønt det) Og halvt steller seg opp selv også.

Skrevet

Lucas satt alene da han var 6 mnd. La som regel et tykkt teppe bak han i tilfelle han skulle dette og slå hodet. Elsket å sitte å leke med babygymmen;)

Skrevet

Eh, flott at de er sterke, men... Det anefales IKKE at de settes opp før de klarer det selv...

Skrevet

det er sånt svar som det der som gjør at folk blir provoserte her inne....vitsen med å svare...uansett så kjenner jeg min unge best og vet hva som er best for henne... var ikke svar på mitt spørsmål engang...

Skrevet

Hehehehe, tok deg nær av det? Flott, svigerinden min sin sønn måtte til fysio på grunn av dette, men for all del... Du kjenner barnet ditt best "ler"

Skrevet

ja for all del..jeg tok meg skikkelig nær av det...kan du tro:):) hehe...

Skrevet

men det er faktisk sånne som deg, som gjør at folk ikke gidder å være her inne...trenger ikke spydige kommentarer for noe jeg spurte om... :)

Skrevet

Når folk tenker så lite på barna sine så trenger de litt rådgivning :-)

Skrevet

avslutter uansett det her...blir for dumt:) men det går tydeligvis ikke ann å skrive noen som helst innlegg her uten at noen som deg må kommentere og svare spydig på ting...lavmål..

Skrevet

at de kan sitte selv betyr ikke at de får sitte hele dagen. malin ligger fortsatt mesteparten av døgnet, men hun får lov å sitte litt innimellom.

Skrevet

Vurderte å skrive det samme som deg istad, men turde jammen ikke pga mye pes på et lignende innlegg i går.

Barn skal ikke settes opp, men klart noen kjenner jo sitt barn så godt at det overgår all ekspertise..

Og du som ble fornærmet, dette er ikke lavmål eller en spydig kommentar det er en sannhet som mange tydeligvis ikke vet om og burde informeres om.

;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...