Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 skal inn på sykehuset.. bli satt igang.. imorgen er jeg 4 dager på overtid. må innrømme at jeg gruer meg litt.. men samtidig gleder jeg meg til å se den lille prinsessa mi <3
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 åh! heldig du er som skal få møte prinsessen din :-D Gratulerer på forhånd
Loglady Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Hei, er du fire dager over termindato - eller 2 uker over + fire dager? Hvilket sykehus skal du på?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 jeg hadde termin 4 august... så idag er jeg 3 dager over.. jeg skal føde på st.olavs i tr.heim
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 ojojoj, spennende... skulle ønske det var meg... hehe har blitt tante til en nydelig liten gutt så er såååå misunnelig og klar for baby snart... men må nok pent vente 5 uker på termin ja!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Sauen : Håper tiden går fort! sånn at det snart blir din tur
Entil? Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 så heldig at du slipper å gå noe mer på overtid da,ser for meg at det er de lengste dagene i livet ditt....bestemte du selv at du ville bli satt igang eller var det legene som ville det...skal nemmelig føde på st.olav selv,og siden ul og mens terminen min er så forskjellig vill jeg helst ikke gå så mye ekstra på overtid,og jormoren har også antydet at lillegutt er litt større en gjennomsnittet,og både jeg og broren min var store når vi ble fødd..og de sier jo at slike ting er arvelig så...men lykke til;)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 åh så deilig da.masse lykke til. Jeg er på 5 dagen over termin... men skal vente i 8 dager til før jeg blir satt igang.. håper det begynner av seg selv,men om ikke annet så er han på vei ut om 8 dager da.
Kristin* Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Så spennende! Men ikke sikkert det blir bebis i morgen da.... Tok litt over 2 dager til meg :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 åååå heldig... jeg må vente helt til desember....leeeeeeeeenge.... lykke til og gratulerer på forhånd=))
Loglady Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer på forhånd! Følger litt med de ulike sykehusenes praksis når det gjelder igangsetting på overtid. St. Olavs setter tydelig i gang tidlig. Er det lov å spørre om det er noen spes grunn til det i ditt tilffelle. På Bærum der jeg skal føde må man gå 14 dager og gjerne over før igangsetting - noe jeg mener er for lenge.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Jeg blir satt igang pga press mot prolaps ..så det er legene som har bestemt at jeg skal settes igang... Kristin*: får håpe det går fort til meg da hehe.. hvis ikke er det jo på gang, så da er det greit på en måte
Gjest Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 åh, så utrolig deilig! lykke til og på forhånd grattis med den lille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå