Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1273677.ece
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 huff tragisk det der.. men jeg må innrømme at jeg har ikke hatt troen på at hun ville bli funnet i live.. er så mye syke folk der ute i verden. Vi må passe godt på hjertebarna våre. Man blir skremt av sånne episoder.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Men er det ikke merkelig om kidnapperen rakk å drepe henne og tørke opp blodet fra leiligheten før foreldrene rakk å komme tilbake for å sjekke om barna da? Var de ikke ofte innom for å sjekke? Hvert 20.min eller noe sånt?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 jo sant det...og litt merkelig at det ikke har vært snakk om dette blodet tidligere.. men men. jeg skjønner jo at foreldrene ikke gir opp håpet også da..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Det at de plutselig snakker om dette blodet er nok for å få oppmerksomhet. Tror ikke at hun ble drept der, men tror ikke hun er i live lenger har veldig god intuisjon og den sa meg med en gang at hun ikke levde men man vet jo aldri
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Blir sagt så mye rart om den saken der nå, bare for å få oppmerksomhet. Orker ikke helt å følge med. Som regel har jeg blitt helt med når barn har forsvunnet tidligere. Har jo vært en del lignende saker de siste årene. Det er noe rart med foreldrene etter min mening, men jeg klarer ikke å sette fingeren på noe.
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=175484 Faren tror noe annet da..
rampejenta - ny spire Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 hørte på radioen at de var trodde det hadde vert ei ulykke.. men jeg skjønte ikke helt hva de mente?? er de foreldrene som skjuler noe da eller??
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 tenk om det er foreldrene som har gjort d... bortført henne..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 For en teit nyhet...for det første så har de liksom ikke funnet blod før nå,- altså kan det ikke være snakk om noe mer enn et par dråper og for det andre så vet de ikke engang om blodet tilhører henne. For alt vi vet kan dette hende at en tidligere gjest fikk et glass-skår i foten! Politiet har ikke engang uttalt seg i saken...virker som media gjør hva som helst for en Madeleine-nyhet!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Vet dere hva? Stygg tanke, jeg vet, men heller at det stakkars barnet er dødt enn et det lever resten av livet i en pedofili-ring, eller hva? Det er jo den teorien politiet går etter, så ja heller at Madeleine er død....
vero:o) Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 ja de jir ikke opp....tror aldri de vill finne henne igjenn... å ivertfall ikke i live pga hele verden har fått det med seg... mange barn blir kidnappa hver dag å aldri så mye media styr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå