Nemofish Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Er det noen som har erfaring med det? Blir bildene så kule som de ser ut til på hjemmesiden deres? Og må man kjøpe bildene MED ramme? Hva koster de forskjellige forstørrelsene?
mayaya Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Vi har tatt bilder der, og bildene blir kjempefine Meeeen - det kommer an på hva du skal ha, for plutselig blir det veldig dyrt om man ikke er obs. Vi skulle bare ha noen 20*25-bilder, og de koster 900. Det er ganske ok pris. Større enn det blir svinedyrt. Skikkelig grisedyrt.. hehe Så sjekk ut hva du skal ha på forhånd, så er det ikke noe problem. Ja, rammen kommer med i bildeprisen.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Du kan kjøpe cd med bildene på. Koster 4750,- for alle bildene, vil du ha beste kvalitet koster cd'en 15000,- Du må kjøpe med rammer, det er dem som koster. Kommer an på hva ramme du vil ha, ang forstørrelser. Men er ganske dyrt der.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 http://pic3.piczo.com/nemin/?g=18492944 her er våre bilder. Må legge til at vi var veldig uforberedt på fotograf timen, da vi hadde hatt dåp dagen før og det var samboers bursdag. hehe... neste gang vi skal til fotograf skal vi tenke LITT mer over klær, farger osv
mayaya Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 hehehe, jeg har jobbet på rammeverksted før i tiden; rammer er IKKE så dyrt som Fame vil ha det til... Men saken er at de kjører ut masse billig og gratis fotografering, for så å presentere bildene på en sånn måte at man nesten må kjøpe masse.... Derfor man ikke får prøvebilder også, fordi man er nødt til å bestemme seg der og da. Jeg har ingen problemer med praksisen da, men det gjelder å kjenne godt til den før man går dit.
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Uff... jenter.. er ikke dette her veldig dyrt.. Dritfine bilder men, åssen får dere råd til det.... må liksom ut med minst 10 000 kr for å få endel fine bilder... når jeg på ferie nede i tyrkia... tok vi bilder , tror det var størrelse 20-22, 42 bilder for litt over 1000 kr... og det ble nydelige bilder... Hva av materiale koster så mye på fame... papiret, fargene, rammen ????????
mayaya Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Ingen av delene, det er mye profitt der... Hehe Helt greit det, men man bør vite hva man går til. For oss som bare skulle ha 2 små bilder uansett, var det helt greit. Vi snakket sammen før visningstimen og bestemte hvor mye vi skulle kjøpe :-)
snartmammapåny Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 De tar flotte bilder, men om man vil ha bilder litt opp i størrelse så blir det dyrt. Men de har en KNALL GOD service, iallefall min mening. Men beregn et sted mellom 5000 og 10000 om du skal handle litt bilder. Vi kjøpte to 40*40 bilder, takkekort og et lite bilde og det ble 7500kr. Så det blir fort dyrt. OG bildene på visningen er så flotte at det er vanskelig å velge bort noen så vi endre opp med mer en vi hadde tenkt på forrhånd;) Typisk meg.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Alt for dyrt, og jeg er bare halvfornøyd. Vi betalte 4000,- for 5 bilder i ramme, pluss at jeg fikk et gratis pga det gravidtilbudet i sin tid. Synes de burde ha tatt flere bilder av hver situasjon, det var alltid en som lukket øynene etc på et bilde, og mange av de kuleste hadde de hare knipset en gang. Ikke superfornøyd :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå