Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 hei jenter:) i natt da kjæresten min fingra meg skjedde det noe som ikke har hendt meg tidligere. jeg har aldri fått orgasme før, eller fått til å sprute. plutselig når det kjentes ut som at det skulle til å gå for meg (føles ofte som at nå skjer det, men så gjør det aldri det), så spruta jeg! masse! både jeg og kjæresten ble litt usikkre først, og lurte om det var sida jeg var gravid, blod eller noe, men det var det altså ikke. det var kjempe godt og jeg satser på at det skal skje flere ganger, men hva var det? -det gikk jo ikke for meg.. går det ant å ejakulere uten å komme?? ps, det var heller ikke tiss:P hehe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 VEt ikke helt hva du opplvde her.. Jeg har aldri vært borti noe lignende, så jeg hjelper deg bare med å dytte opp litt
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 går fint an å sprute uten at du kommer... det gjør iallfall jeg Det som kommer ut er i hovedsak vann som ligger rundt urinblæra.. Når det blir litt "ekstra" godt eller man får en orgasme blir dette vannet skutt ut gjennom urinrøret og det kan føles litt som om man tisser på seg... Grunnen til at man plutselig kan begynne med sånn spruting etter at man er blitt gravid er 2 ting: Ekstra mye vann i kroppen og i dette området i underlivet, og at man trener bekkenmusklene. Desse musklene er med på å presse ut vannet når det blir knallgodt nedi der Kos deg videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå