Gå til innhold

Er det virkelig ingen her inne som veier over 70 kilo??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puh :-) godt det ikke bare er meg :-)

Skrevet

Jeg gjør og... var det noen tvil om at det skulle være det, da?

Skrevet

Jeg. Det virker som jeg står på stedet hvil etter svangerskapet. Ja, ja har jo fått verdens herligste datter da. Kjøpt helt ny garderobe. IIIIIIHHHHAAAAAA.

Skrevet

Alle her veier under 70 kg, tjener dritbra og har unger som er utrolig tidlig ute når det gjelder absolutt alt ;)

Skrevet

Leste den hva veier dere-tråden... Bare små fliser her inne, fikk jeg inntrykk av.. hahaha

Skrevet

Er jeg blitt oversett nå igjen?? *snurte* Litt av et kunststykke da, å overse 95 kilo...hihi.

Skrevet

*fnis* det var godt sagt Heksa....

Neida, jeg TROR det er noen vanlig dødelige her inne også, med gjennomsnittsunger.. hihi

Skrevet

syns bare ikke det er så veldig ok å legge ut om vekta å al sånn jeg.....særlig ikke når jeg ser hva dem som veier 20 kg mindre enn meg sier om seg selv... men men...

Skrevet

Det var nesten ingen i den "hva veier du" tråden som var over 165 cm høye da, så hadde vært litt merkelig om det skulle være så mange som var over 70 kg...

Skrevet

hehe, Hufsemor, mulig jeg overså deg da :-) Ellers så ga jeg opp før jeg kom så langt.

Var bare ment for artighets skyld dette da :-D

Skrevet

joda, jeg veier mye mer enn 70 kg og det vet jeg det er flere som gjør

Skrevet

Jeg skal være skjeleglad den dagen jeg kommer NED i 70 kg. jeg... grunnen til at bare de små damene syntes i en sånn tråd er vel at det er de som ikke er flaue over vekta, og som ikke har noe imot å skrive den her... er nok mange av oss over og :)

Skrevet

Joda, jeg er ei rund lita snelle på 77 kilo fordelt på mine 157 cm:)

Vi finnes!

Skrevet

eg gjør det og!

Skrevet

titt tei, her er ei med over 70 kg å drasse rundt på :-)

jobber med saken da....halvhjertet iallefall hehe

Skrevet

Me too =)

Skrevet

Hoho, skjønner nå at jeg burde legge kraftig på meg. Men jeg må jo også krympe voldsomt og bli mye eldre i en fei for å være på ditt nivå, Hufsemor :)

Skrevet

Kan ikke skjønne at noen har interesse av vekta mi?? Men bevares, jeg er GODT over på 70 og 80 :) Og gidder ikke bruke energi på å være misfornøyd iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...