dårligfantasi Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 jeg har termin 16.september.. og på utstyrslistene står det sommer eller vinterklær.. hvilken liste skal jeg satse på med en gang ? hehe.. snakk om null erfaring.. er vel ikke så kaldt når han kommer.. kanskje lettere klær i nyfødt, og varmere etterhvert?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Ja, men selv om jeg har litt erfaring, vet jeg nesten ikke. Jeg har selv termin 10. september og synes det er vanskelig, siden man aldri vet hvordan det blir. Har satset på langermet bodyer, men har noen med kort erm fra før. Har også strømpebukse i forhold til kjole og så blir det nok varmere klær etter hvert slik du selv skriver. Så legger jeg et lammeskinn nede i vogna og vogndyne over. Går over til pose når det blir kaldere.
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 hadde satset på vinter jeg. hvertfall på det som skal kjøpes inn i forkant. tenkt deg at du går 14 dager over termindatoen, da er det nesten oktober. Skjelden mye sommer i norge da Er jo bare å ta på litt mindre klær istedenfor mange lag Jeg har termin 15 aug og lurer på om jeg ikke har litt for mange kortermede bodyer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå