Gå til innhold

amming og løk osv...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere mye hensyn til hva dere spiser... Løk kål bønner...ting som kan føre til luftsmerter hos babyen. Hva med jordbær og reker? Har hørt at dette ikke anbefales når man ammer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste alt uten moderasjon da jeg ammet, merket ingenting på babyen. I utgangspunktet trenger du ikke holde deg unna noe av det du nevner, men hvis du merker at babyen har vondt i magen enkelte dager kan du jo prøve å kutte ut enkelte ting.

Skrevet

Jeg spiser som normalt, men dersom gutten har vondt i

magen en dag, tenker jeg i gjennom hva jeg har spist og

"eliminerer" synderen. Jeg kan ikke spise erter, jordbær

og vanlig løk. (Rødløk, vårløk osv. går bra)

Skrevet

Til nå har jeg funnet ut at jeg bør holde meg unna løk og hvitløk... ellers prøver jeg å spise som normalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...