Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Tar dere mye hensyn til hva dere spiser... Løk kål bønner...ting som kan føre til luftsmerter hos babyen. Hva med jordbær og reker? Har hørt at dette ikke anbefales når man ammer..
Diva Muffin Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg spiste alt uten moderasjon da jeg ammet, merket ingenting på babyen. I utgangspunktet trenger du ikke holde deg unna noe av det du nevner, men hvis du merker at babyen har vondt i magen enkelte dager kan du jo prøve å kutte ut enkelte ting.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg spiser som normalt, men dersom gutten har vondt i magen en dag, tenker jeg i gjennom hva jeg har spist og "eliminerer" synderen. Jeg kan ikke spise erter, jordbær og vanlig løk. (Rødløk, vårløk osv. går bra)
Jeenie Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Til nå har jeg funnet ut at jeg bør holde meg unna løk og hvitløk... ellers prøver jeg å spise som normalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå