Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg drikker aldri... ca 3 ganger i året...nå har jeg i ferien drukket vin HVER fredag....og går bare og venter på at det skal bli fredag og at mannen skal åpne vinflaska... er jeg på tur den gale veien???
Jeenie Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Tror det går bra jeg... men om DU føler det er i det meste laget så la vær å drikke...Er jo mange som tar seg ett glass vin eller to når helga setter inn...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 så lenge det bare er hver fredag så hhihi.. nyt vinen din du snuppa
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Tror ikke det ! - Ett glass vin om dagen er helt ok.......... ellers hadde alle beboere i middelhavsland värt alkiser. Drikker du deg drita eller er dett ett glass eller to ?
Carnivale Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Neida, så lenge du er avhengig av at mannen skal åpne flaska for deg så går det nok bra Men i det du begynner å lære deg å bruke en vinåpner...nei da!
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Ikke noe håp for deg, tror jeg.........Hi,hi.......gale greier:):)
Anne-B. Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Om du blir halvgal om det ikke blir noen vin på fredagen, så kanskje, ja. Ellers så er det bare en fin ting å glede seg til.
BettyBoob Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 hehe, har holdt på sånn siden jeg begynte å date typen i februar og vi har fortsatt datekveld på fredager! Går så fint så
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 det blir som regel med 1 eller 2 glass for da er jeg jo full...har aldri drukket noe særlig mye alkohol...så tror derfor jeg blir så lett på en snurt om dere forstår... men slike ting er jo ikke å spøke med...for jeg har folk i familien som er alkoholikere og de sier om du ikke greier deg uten så er du en av oss...og jeg venter jo som en unge på fredagene sammen med sjamanmannen hehe
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Om du har alkoholisme i familien så er det klart noe å väre obs på. Men nevner igjen middelhavslandene - de tar ett glass eller to HVER dag !! Om du bekymrer deg så ta en tur å snakk med legen din .... Har du foresten vondt i den ene foten din ? (får bare noe inn på det)
Diva Muffin Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Jeg blir smågrinete hvis jeg ikke får snop på lørdager. Tror ikke det er et avhengighetsproblem, mer et "ritual" for å markere at det er helg
Gjest Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Ja nussepus...på høre for frempå lilletåa verker det noe inn i hampen... føler du det?
KariMari Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Fader sjaman! Ring anonyme alkiser ASAP!! Du er VIRKELIG ute og kjøre her....:-D
RompeRock Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Jeg tar et glass vin så og si hver kveld jeg... Ups! Holder med ett da. Men tenker av og til at det er uvanlig å gjøre det... I Norge i hvertfall. Så jeg er nok mer ute og kjøre enn deg sjaman ;o)
NessaS Skrevet 7. august 2007 #16 Skrevet 7. august 2007 Her har det blitt vin ganske ofte i sommer. Kos å sitte og slarve med naboene og ta seg et glass vin eller fem da gitt. Er da sommer og ferie og greier. *fnis*
Gjest Skrevet 7. august 2007 #17 Skrevet 7. august 2007 shit..du er såååå på vei den gale veien...søk hjelp:p
Gjest Skrevet 7. august 2007 #18 Skrevet 7. august 2007 hehe for meg er den perfekte fredagskos god mat,men for andre ei flaske vin:) kos deg du! jeg har ikke drukket på over ett år... Gleder meg til å åpne baileys flaska i kjøleskapet..... en gang:) blir neppe noe fyll med det første pga all natt ammingen, vanskelig med barnevakt da:/
Solitude Skrevet 7. august 2007 #19 Skrevet 7. august 2007 Du sjaman,,, nå lurte du meg... hehe... Før jeg klikket på tråden så var jeg klar til å brette opp ermene og virkelig holde lekse over deg at du måtte nå la flaska ligge i fred.. hehe.. Neida.. litt vin hver fredag gjør vel ikke deg til alkoholiker. Verre hvis du må ha den vinen hver dag,, og så bare litt øl,,, og så litt whiskey.. *Skål*..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 7. august 2007 #20 Skrevet 7. august 2007 JEPP!!! Nå går det nedenom og hjem med deg!!!!!! ....neida,tror ikke du trenger å tenke på det nei.... *fnis*
Gjest Skrevet 7. august 2007 #21 Skrevet 7. august 2007 Jeg har selv erfaring med alkoholisert familie og jeg ville tatt tankene dine på alvor. Ikke at du trenger å¨legge deg inn på avrusning, hehe, men at du er obs på mønsteret ditt. Du sier selv at du bare går og venter på vinen og det er jo ikke helt normalt. Mest sannsynlig ikke noe problem i det hele tatt, men skader jo ikke å være litt oppmerksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå