Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Bestilte internett fra bkk for leenge siden, og etter mye om og men kom endelig han fyren som skulle installere det for oss. Joda, internett og fryd og gammen, lykken varte i et døgn. da falt hele nettet ut, og etter det har vi ikke kommet inn på nettet på vår linje, må låne av naboen så lenge. har prøvd å dignosere, får bare opp at det er en nettverksfeil og at vi må kontakte leverandøren. har prøvd å komme inn på nettet både trådløst og med ledningen, ingenting hjelper. forrige helg sendte jeg en klage til dem på mail, der jeg forklarte problemet. Har ikke fått noe svar (det er jo over en uke siden) så nå i sted ringte jeg til bkk. Snakket med en sur dame som påsto at nei hun kunne ikke gjøre noe med det for på hennes data sto det at det var åpent og greit så da var det ikke deres problem lenger. Jasså, så lenge dataen hennes sier det virker så er det synd for meg? så sa hun jeg måtte kjøpe ny ledning. Ok, ledningen som vi betalte 600 kroner for at en fyr fra BKK skulle komme og stappe i veggen... Og så virker den ikke en gang? og vi må kjøpe ny? virker sikkert ikke da heller, for det er ikke noe i veien med ledningen. den er jo helt ny for helvete! rett fra plasten når han fyren var her... har også bestilt kabelTV fra dem som: -Ikke ble levert til rett tid -Ikke VIRKET engang -Skulle koste 85 kroner måneden, fikk regning på 1600 KRONER for 3 måneder... -Blablablablabla... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, blir så jævlig forbanna. og nå har vi bundet oss til dette drittet i et år???????
eirama Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Meeen, om de ikke leverer det de lover så faller bindingen ut... De skal fylle sin del av kontrakten, ellers slipper jo dere å fylle deres del:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Ja man skulle jo tro det... vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. bare ringe til dem og si jeg ikke er interessert i å ha dem til leverandør så lenge jeg ikke mottar det jeg skal?
eirama Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Ja, du må ta kontakt. Men de krever nok skriftlig redegjørelse for hva du har blitt lovet, og hva du har fått/ikkefått;) Prøv en mail! Lykke til:)
*Kattemor* fikk jente Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Kjenner til problemet.. Bestilte internett i slutten av mai, og seint på kvelden den 31 juli fikk vi det installert, og dette var telenor.. Sier ikke mer... Æsj.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå