Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man kjøpe det litt billig? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert på finn.no Men tror ikke det er så stor marked for dem siden de på det sterkeste frarådes av fysioterapeuter o.l

Skrevet

Ja jeg vet at fysio avråder fra det.

Men denne ungen vil bare opp, opp, opp.

Så det går ikke og ha henne liggende hele tiden akkuratt så vi skal ha gåstol samme hvor mange som fraråder.

Har forøvrig hoppehuske til henne også. Synes det er greit med måte vi.

=)

Skrevet

lekebutikker og butikker som selger babyutstyr.. har sett fischer price sine gåstoler til 500 kr. så veldig greie ut..

Skrevet

Synes ikke det var godt argument for å hverken bruke gåstol eller hoppehuske,men det er du som har et forklaringsproblem hvis ungen får problemer med ryggen i løpet av livet.Nei vi orket ikke skrikinga di,så vi risikerte heller at du fikk ødelagt rygg og desverre fikk du det,vel,det ville jeg likt å høre.

Skrevet

Jeg har da ikke sagt "vi orker ikke skrikingen så derfor skal hun ha gå stol og hoppehuske".

Men jeg mener at hun er såpass sterk så det er greit. Men jeg gidder ikke sitte her og forklare mine valg.

Mener jo egentlig at det er greit uansett, bare med måte. Må ikke bli hysterisk heller.

=)

Skrevet

Får sikkert kjøpt det du trenger av gåstol og hoppehuske eller hva det heter. At man blir frarådet fra dette i 2007 betyr selvsagt ikke noe..... øøøø...

Mye ble gjort før i tiden før man fant ut at det var skadelig...så det var et ¨dårlig argument til en lenger opp.

At babyfacepsycho vil utsette babyen sin for belastning som eksperter fraråder på det sterkeste er hun alene om å ta beslutningen for. Vi andre får bare være sjeleglade ikke vi har samme innstilling til babyen vår.

Skrevet

Herregud, HI spurte netopp HVOR hun kan køpe en gåstol...Hun spurte IKKE etter info om hvordan slags skader en gåstol KAN påføre barnet.

Skrevet

kjære hi

jeg tror ikke det er så farlig for da hadde de ikke solgt det :-)

reflex har noen rimelige rundt 3-400kr , sønnen vår hadde en som vi brukte i begrenset tid ,begynte i 10 min og utvidet etterhvert men aldri mer enn en halv time om gangen og hadde gjerne pause en time før en ny halv time. han gikk forressten når han var 9 mnd :-)

Skrevet

Reflex? Er det et merke eller en butikk?

Skrevet

butikk

reflex.no

prøv også www.babyproffsen.se

Skrevet

så så....folk blir bare litt engasjerte ;o)

Skrevet

Hei!

Jeg har et kjempetips.

"gåstol" eller ei, det er en gå sak i allefall, kjøpt på Edwis.

Den tilhører i en serie som heter Cocoons eller noe i den duren.

Den har flotte farger, fine aktiviteter og er ikke hverken skadelig eller belastende på noen som helst slags måte. (samme hva man vet i 2007 og fysioer anbefaler)

Det de ikke anbefaler er disse greiene med stoffsete de sitter oppi, da er det flott at lekebutikkene har tatt affære og gått til innkjøp av alternativer som ikke skader barna, hverken der og da (utenomen og annen trynings) eller over tid:)

Ønsker du bilder så kan jeg legge det ut på profilen min på MSN etterpå eller sende deg på mail.

Evt så har gode gamle Brio noen flotte alternativer. Hun er nok for liten til gåvogna, men de har en brannbil i samme sjanger for er knallfin, det finnes også en sykkel, men den har jeg ikke klart å få tak i.

I tillegg så fører Extraleker masse "gåbiler" i morsomme farger med masse leker, og også "gåsykler" med støtte så de minste ikke faller av. De syklene kan også bruker som trehjulssykkel når de blir større osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...