julisol Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Det begynte så smått på søndag. Ikke så mye i går, men i natt kom det MYE, og det har vært litt på papiret ved hvert dobesøk siden. Hadde en skikkelig rie i natt og noen mildere etter det. Hatt masse kynnere siden uke 20, og de fører med seg skikkelig nedpress nå og kommer ca hvert 10 min. Har termin i dag.. Hvor lenge kan dette vare? Noen med erfaring?
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Har du ringt føden eller?? Hadde nok gjort det. Har ikke erfaring nei, dessverre. Kanskje det blir bebis på deg i dag da=) Lykke til.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Oi spennende... høres jo ut somom det er slimproppen som kommer sånn delvis... Prøv å beveg deg mye idag.. å en tur, gå opp og ned trapper ol... mulig riene setter inn for fullt da. Ønsker deg masse lykke til.. jeg er på min 5 overtidsdag, har mista proppen 3 ganger og ene gangen med blod. hadde en super hard rie en natt men så stille... masse kynnere men de teller jo ikke når de ikke gjør vondt så...her skjer det absolutt ingenting.. arti å høre at andre kanskje blir mødre snart da:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Har ikke erfaring, men høres veldig lovende ut Er sjalu..... (tuller litt).... lykke til
julisol Skrevet 7. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2007 Nei, har ikke ringt føden. Har lyst til å være litt mer sikker på at noe er i gang før jeg gjør det. Noen vonde rier som kommer jevnt og trutt.. Har så kort vei at jeg nesten kan gå dit.. Har bare gått en liten tur i rolig tempo i dag. Beina mine hovner så veldig opp i varmen, og da er det litt vondt å gå.. Men må ta noen turer til. Er så klar for å komme i gang! Kjenner at jeg snart begynner å grue meg veldig til fødselen hvis det ikke skjer noe ganske fort..
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 høres jo ut som noe er på gang.. ville ringt føden uansett jeg.. derfor de er der:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå