Gå til innhold

Hallo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff...jeg skjønner ingenting av det ikm og pp eller noe jeg..Kan jeg få en oppdatering? Vi prøver å få nr to nå :-) Kjente noen av dere noen rare følelser(mensmerter) ved unnfangelsen? Det er vel sjelden man føler noe, men husker forrige gang..da var jeg sikker på at jeg skulle ha mensen i tre uker for jeg hadde så mensmerter. det har jeg nå og, men jeg er bare tre dager ca etter eggløsning....dette er spennende og litt skummelt og ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

IKM = ikke kommet mensturasjon, alså den dagen du ventet mensen

pp = prøveperiode, hvor mange mens-perioder dere har prøvd

Tror ikke vi kjente noe spesielt ved unnfangelsen, men 3-4 dager før ikm fikk jeg skikkelig vondt i magen, nesten krampeaktig. Fikk ikke sove om natten.. Slik har jeg hatt det begge gangene jeg har testet positivt.

Det er mange som forteller om at kroppen oppfører seg som om man får mensen dagen etter i flere dager uten at noe skjer den siste uka før ikm.

Lykke til, håper spiren fester seg nå:)

Skrevet

Hei, ser du har fått forklaring å det du spurte om... det ligger litt mer informasjon på side 1, hjelp oss å dytte innlegget opp, så vil nye ha litt lettere for å forstå denne jungelen av ord, utrykk og forkortelser som verserer her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...