conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Var hos jordmor i dag pga sterke mensmerter om natten etterfulgt med harde kynnere, dette har vart siden natt til søndag, smertene er ganske vonde..men de gir seg etter noen timer.. fikk vite i dag at jeg har begynt å modne og at hode er festet seg.. Jeg har enda en stund til termin 1 sept, derfor lurer jeg på om noen av dere flergangsfødene viste når de modnet og hvor lang tid det tok før fødsel var i gang?? Jeg må innrømme jeg er litt utolmodig, vil gjerne se mitt barn:) er 36+5
Kaffelatte Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg har hatt sterke kynnere og menssmerter siden uke 34. Er nå 38+2. Det betyr modning her hos meg også, og jeg har fått vite at hodet er festet. Men man kan gå mange uker på den måten før det blir fødsel av det.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 hehe, ja jeg må bare smøre meg med tolmodighet:) Takk for svar..
@nne p@ l@nne Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Nå har jeg hatt det sånn en god stund og er i uke 38. Men i forrige svangerskap tok det en knapp uke fra modningsriene begynte til baby var født (i uke 37)
Kristin* Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 hi hi hi, MORDningsrier??? hi hi hi hi, ja, sikkert en del som har det også :-)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 hihi, skjønner din latter, litt skrive feil..hehe modningsrier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå